دانلود بازی City Ambulance – Rescue Rush 1.1.3911 – آمبولانس شهری برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی City Ambulance - Rescue Rush 1.1.3911 - آمبولانس شهری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی City Ambulance – Rescue Rush برای اندروید

| بازی آمبولانس شهری برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

City Ambulance – Rescue Rush 1.1.3911 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Enjoysports است. در این بازی اندرویدی، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید یک تجربه واقع‌گرایانه از آمبولانس شهری را داشته باشید. با ورود به دنیای این بازی، شما باید به خوبی با مهارت‌های لازم جهت هدایت صحیح یک آمبولانس در سطح شهر آشنا شوید؛ زیرا که به علت حساسیت در انجام ماموریت‌ها، لازم می‌باشد که از کوتاه‌ترین مسیرها آمبولانس را هدایت کرده تا به بیمارستان برسید. سیستم رانندگی در این بازی به نحوی طراحی شده که بیشترین شباهت را به دنیای واقعی داشته باشد؛ از این روی شما باید به خوبی با نحوه هدایت این خودرو و پارک صحیح آن در نقاط تعیین شده آشنایی پیدا کنید.

در حالت داستانی و یا حالت بی‌نهایت این بازی، می‌توانید درآمد خود را از این شغل افزایش داده و اقدام به خریداری خودروهای جدیدتر کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید آمبولانس‌های متعددی را در گاراژ نگهداری کرده و پس از به حد نصاب رسیدن درآمد، اقدام به ارتقای مشخصه‌های ظاهری و فنی آنان کنید. سیستم آب و هوای واقع‌گرایانه، شبیه‌ساز واقعی محیط‌های شهری، شرکت در ماموریت‌های واقعی برای نجات مردم و … از مهم‌ترین خصوصیاتی است که در این بازی شما با آنان سر و کار خواهید داشت. هم اکنون می توانید بازی City Ambulance – Rescue Rush را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی City Ambulance – Rescue Rush :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه و خیره‌کننده هدایت و رانندگی آمبولانس

– فیزیک واقعی آمبولانس و صدای موتور خودرو

– دارا بودن سیستم مسیریابی دو/سه‌بعدی

– دارا بودن اثرات آب و هوایی واقع‌گرایانه

– امکان ارتقای آمبولانس‌ها و خریداری نسل‌های جدید آنان

– امکان رانندگی در نقاط مختلف شهر

– دارا بودن ترافیک هوشمند شهری

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 59 + 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR