دانلود بازی Gibz Base Defence HD برای PC

دانلود بازی Gibz Base Defence HD برای PC

 

دانلود بازی Gibz Base Defence HD برای کامپیوتر

| بازی کشتار زامبی‌ها |

| نسخه SiMPLEX |

 

Gibz Base Defence HD بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط Torrunt ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به زامبی‌ها تیراندازی و آن‌ها را قطعه قطعه کنید! این، محوریت اصلی بازی کامپیوتری جدیدی است که در این مطلب به خدمت شما کاربران عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم. در این بازی، شمار بسیاری از زامبی‌ها و دیگر هیولاهای ترسناک توسط یک جادوگر شرور احضار شده و در دنیای انسان قدم نهاده‌اند. شما به عنوان قهرمان داستانی این بازی، ماموریت یافته‌اید که در برابر زامبی‌ها ایستادگی کرده و آن‌ها را یکی پس از دیگری نابود کنید.

با ورود به دنیای این بازی، زامبی‌ها را در هر گوشه و کنار می‌توانید ببینید! نقشه‌ای که در این بازی با آن سر و کار دارید، شامل محیط‌های متنوعی است که هرکدام از آن‌ها شمار زیادی از زامبی‌ها را در خود دارند. از طرفی، شما به سلاح‌های گوناگونی دسترسی دارید که هریک شما را در کشتن زامبی‌ها یاری خواهند کرد. در ادامه شما می‌توانید با کشتن تعداد بیشتری از زامبی‌ها امتیاز خود را بهبود بخشیده و در رقابت با دوستان، رتبه بالاتری را به خود اختصاص دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Gibz Base Defence HD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gibz Base Defence HD1 300x169 - دانلود بازی Gibz Base Defence HD برای PC Gibz Base Defence HD2 300x169 - دانلود بازی Gibz Base Defence HD برای PC

 

Gibz Base Defence HD3 300x169 - دانلود بازی Gibz Base Defence HD برای PC Gibz Base Defence HD4 300x169 - دانلود بازی Gibz Base Defence HD برای PC

 

تریلر بازی Gibz Base Defence HD :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Processor: 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Storage: 180 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 295 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR