دانلود بازی PEDAL UP! 1.1 – دوچرخه‌سواری حرفه‌ای برای اندروید + دیتا

دانلود بازی PEDAL UP! 1.1 - دوچرخه‌سواری حرفه‌ای برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی !PEDAL UP برای اندروید

| بازی دوچرخه‌سواری حرفه‌ای برای اندروید + دیتا |

 

PEDAL UP! 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Derailleur Interactive Ltd است. این بار فرصتی برای شما دوست‌داران ورزش دوچرخه‌سواری مهیاست تا بتوانید با انتخاب مدل دلخواه خود، مسیرهایی سخت و دشوار را با مهارت حرفه‌ای خود پشت سر بگذارید. این بازی اندرویدی که به تازگی وارد گوگل پلی و اپ استور شده، در همین مدت زمان اندک توانسته به محبوبیت خاصی در بین گیمرها دست پیدا کرده و این آمار روز به روز نیز در حال افزایش است. در این بازی، مسیرهایی در پیش روی شما قرار می‌گیرد که برای گذر از آن‌ها باید بهترین نمایش ممکن را با دوچرخه خود به اجرا درآورید. برای جذابیت بازی، برخی چالش‌‌های اضافه نیز در جای جای محیط‌های این بازی گنجانده شده است که مهارت شما در هدایت دوچرخه را به چالش وامی‌دارد.

در این بازی، شما می‌توانید با حفظ تعادل و به نمایش گذاشتن تکنیک‌های ناب و زیبا در هدایت دوچرخه، مسیرها را به خط پایان رسانده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. البته باید توجه داشته باشید که چالش اصلی بازی زمانی سخت می‌شود که پشت سر گذاشتن هر مرحله، نیازمند این باشد که تمام مسیر را بدون آنکه پای خود را بر زمین بگذارید به اتمام رسانده باشید! هم اکنون می توانید بازی !PEDAL UP را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی !PEDAL UP :

– دارا بودن تعداد 40 محیط مختلف برای تجربه چالش دوچرخه‌سواری حرفه‌ای

– امکان یادگیری بسیار آسان

– گیم‌پلی مهیج و اعتیادآور

– امکان تنظیم زوایای دوربین

– قابلیت شرکت در رقابت‌های آنلاین با دیگر پلیرها در سراسر دنیا

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PEDAL UP1 150x84 - دانلود بازی PEDAL UP! 1.1 - دوچرخه‌سواری حرفه‌ای برای اندروید + دیتا PEDAL UP2 150x84 - دانلود بازی PEDAL UP! 1.1 - دوچرخه‌سواری حرفه‌ای برای اندروید + دیتا PEDAL UP3 150x84 - دانلود بازی PEDAL UP! 1.1 - دوچرخه‌سواری حرفه‌ای برای اندروید + دیتا PEDAL UP4 150x84 - دانلود بازی PEDAL UP! 1.1 - دوچرخه‌سواری حرفه‌ای برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 53 + 167 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR