دانلود Barcode ActiveX Control 6.91 – نرم افزار تولید آسان و سریع بارکد

دانلود Barcode ActiveX Control 6.91 - نرم افزار تولید آسان و سریع بارکد

 

دانلود Barcode ActiveX Control

| نرم افزار تولید آسان و سریع بارکد |

 

Barcode ActiveX Control 6.91 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه تولید بارکد کالا است که امکانات گسترده‌ای را در این زمینه به اختیار شما می‌گذارد. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند برای محصولات خود بارکد تولید کرده و آن را در صفحات وب، نرم افزارهای آفیس و … مورد استفاده قرار دهند. کاربران به کمک این برنامه می‌توانند با وارد کردن اطلاعات مورد نظر خود، بارکدهایی مطابق با نیاز خود ایجاد کرده و آن را در اپلیکیشن‌ها، صفحات وب، اسناد آفیس و … مورد استفاده قرار دهند. از آنجا که بارکدها در فروش محصولات کاربرد ویژه‌ای دارند، امکانی مهیاست تا کاربر بتواند بارکدهای دلخواه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ایجاد و از آن نهایت استفاده را ببرند.

از آنجا که امکان تولید بارکد، توسط هیچ‌یک از محصولات آفیس فراهم نیست، نیاز به نرم افزاری که بتواند بارکد محصولات را تولید کند به خوبی احساس می‌شد. این برنامه، کاربران را ادر می‌سازد تا بتوانند بارکدهای ساخته شده را در برنامه‌های ورد، اکسل، اکسس و … وارد کرده و از آن برای استفاده توسط بارکدخوان بهره‌ ببرند. هم اکنون می توانید نرم افزار Barcode ActiveX Control را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Barcode ActiveX Control :

– امکان تولید بارکدها در قالب تصاویر گرافیکی

– امکان وارد کردن بارکدهای تولید شده در نرم افزارهای آفیس

– امکان کپی/پیست کردن بارکدها در دیگر برنامه‌ها

– امکان تولید بارکرد در سیستم و پرینت آن‌ها

– قابلیت تغییر دادن سایز بارکدها بدون افت کیفیت آنان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Barcode ActiveX Control.cover1  300x173 - دانلود Barcode ActiveX Control 6.91 - نرم افزار تولید آسان و سریع بارکد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR