دانلود بازی Absolute Drift 1.0.0 – دریفت فوق‌العاده برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Absolute Drift 1.0.0 - دریفت فوق‌العاده برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Absolute Drift برای اندروید

| بازی دریفت فوق‌العاده برای اندروید + دیتا |

 

Absolute Drift 1.0.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Noodlecake Studios Inc است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر داریم، فرصتی جذاب و مهیج برای تجربه دریفت‌هایی است که امکان به اجرا نهادن آنان در دنیای واقعی تقریبا غیرممکن است! در این بازی شما می‌توانید با استفاده از اتومبیلرویایی خود، مسافت‌هایی کوتاه را رانندگی کرده و طی آنان دریفت‌هایی بسیار زیبا و چشم‌نواز را به نمایش بگذارید. شما به عنوان راننده این اتومبیل‌ها، بیشترین مهارت را در زمینه به نمایش گذاشتن دریفت‌ها دارید که رد تایرهای آنان بر روی جاده‌ها نقش خواهد بست.

در این بازی شما می‌توانید اتومبیل رویایی خود را از میان تعداد زیادی از گزینه‌ها انتخاب کرده و رقابتی جذاب و مهیج را با دیگر پلیرها در سراسر دنیا تجربه کنید. هریک از اتومبیل‌ها در بازی، دارای سبک خاص خود در رانندگی و نمایش مهارت دریفت هستند که شما با صرف کمی وقت، می‌توانید شیوه صحیح هدایت و رانندگی با آنان را یاد گرفته و برای شرکت در رقابت‌های جهانی، وارد رویدادهای آنلاین شوید. هم اکنون می توانید بازی Absolute Drift را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Absolute Drift :

– امکان رانندگی و تجربه دریفت‌های جذاب و دیدنی با 6 اتومبیل مختلف

– دارا بودن سه حالت مختلف برای تجربه بازی

– امکان حضور در رویدادهای متنوع رانندگی

– امکان رقابت با دیگر پلیرها در سراسر جهان

– امکان بازی چند نفره با بلوتوث

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Absolute Drift1 150x84 - دانلود بازی Absolute Drift 1.0.0 - دریفت فوق‌العاده برای اندروید + دیتا Absolute Drift2 150x84 - دانلود بازی Absolute Drift 1.0.0 - دریفت فوق‌العاده برای اندروید + دیتا Absolute Drift3 150x84 - دانلود بازی Absolute Drift 1.0.0 - دریفت فوق‌العاده برای اندروید + دیتا Absolute Drift4 150x84 - دانلود بازی Absolute Drift 1.0.0 - دریفت فوق‌العاده برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28 + 126 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR