دانلود دولت همراه 2.0.9 – سامانه ثبت نام کارت سوخت بانکی برای اندروید

دانلود دولت همراه 2.0.9 - سامانه ثبت نام کارت سوخت بانکی برای اندروید

 

دانلود دولت همراه برای اندروید

| سامانه ثبت نام کارت سوخت بانکی برای اندروید |

 

دولت همراه 2.0.9 نام نرم افزار رسمی سازمان فناوری اطلاعات ایران، در راستای زمان‌بندی و انجام ثبت‌نام کارت سوخت بانکی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه آن را به خدمت شما کاربران عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم. مدتی است که زمزمه‌های بسیاری در رابطه با بازگشت کارت سوخت و سهمیه‌بندی بنزین در کشور به گوش می‌رسد. اخبار تلویزیونی، خبرگذاری‌های آنلاین، روزنامه‌ها و … هر روزه با انتشار اخبار جدید درباره این طرح، صاحبین وسایل نقلیه را به اقدام برای ثبت نام کارت سوخت بانکی دعوت می‌کنند. در همین راستا، اپلیکیشن جدید دولت همراه قرار است که نقش اصلی برای ثبت نام را ایفا نماید و مالکان خودرو و موتور سیکلت می‌توانند به صورت رایگان نسبت به ثبت کارت سوخت و تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت اقدام نمایند.

لازم به توضیح است که این ثبت نام، مطابق با زمان‌بندی تعیین شده صورت خواهد گرفت و پس از پایان یافتن این دوره، مالکان خودرو و موتور سیکلت تنها با داشتن کارت سوخت و یا تبدیل کارت بانکی به کارت سوت امکان استفاده از جایگاه‌ها و تهیه بنزین و گازوئیل را خواهند داشت. هنوز در رابطه با تمدید این مهلت، صحبتی به میان نیامده است، ولی تجربه استفاده از کارت‌های سوخت نشان داده که با اجرای آن، تا حد بسیاری می‌توان در مصرف سوخت صرفه‌جویی و از امکان قاچاق سوخت توسط افراد سودجو جلوگیری کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار دولت همراه برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار دولت همراه :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان ثبت‌نام آسان کارت سوخت بانکی

– امکان دسترسی سریع به اخبار تازه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DolatHamrah1 73x150 - دانلود دولت همراه 2.0.9 - سامانه ثبت نام کارت سوخت بانکی برای اندروید DolatHamrah2 73x150 - دانلود دولت همراه 2.0.9 - سامانه ثبت نام کارت سوخت بانکی برای اندروید DolatHamrah3 73x150 - دانلود دولت همراه 2.0.9 - سامانه ثبت نام کارت سوخت بانکی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR