دانلود بازی Planet Gold Rush 1.9.84 – جویندگان طلا برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Planet Gold Rush 1.9.84 - جویندگان طلا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Planet Gold Rush برای اندروید

| بازی جویندگان طلا برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Planet Gold Rush 1.9.84 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی Truly Social Games است. تجهیزات کند و کاو خود را بردارید؛ زیرا که در این بازی فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید به یک فرد ثروتمند در سیاره تبدیل شوید! در این بازی، شما می‌توانید مهارت خود برای استخراج و ساخت شمش‌های طلا را از ابتدا تا پایان به آزمایش بگذارید. برای استخراج طلا، شما نیاز به تجهیزاتی دارید که با استفاده از آن بتوان تپه‌ها را زیر و رو کرده و به شمش طلا دست پیدا کنید! این بازی جدید و مهیج، در سبک استراتژیک و مدیریتی بوده و شما را با دنیایی مهیج و جذاب برای یک کسب و کار پر سود دعوت می‌کند. سیاره‌ای که شما در آن سکونت دارید، دارای منابع عظیمی از طلاست؛ از این روی می‌توانید با سفر به مناطق مختلف، شانس خود را برای کسب مقادیر فراوانی از طلا امتحان کنید.

برای استخراج طلا و به دست آوردن منابع ارزشمندی از این گنجینه، شما باید کارگاه تخصصی خود را راه‌اندازی کرده و آماده پذیرش چالش‌ها باشید. برای این کار، شما نیاز به استخدام گروهی از کارگران دارید که بخش‌های مختلفی از وظایف را بر عهده بگیرند. در ادامه می‌توانید به نقاط مختلف سرزمین سفر کرده و ضمن حضور یافتن در تورنمنت‌های هفتگی، شانس خود را برای به دست آوردن جوایز متعدد این بازی امتحان کنید. هم اکنون می توانید بازی Planet Gold Rush را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Planet Gold Rush :

– امکان کامل کردن مراحل روزانه برای برنده شدن در جوایز واقعی

– امکان راه‌اندازی امپراطوری بزرگ استخراج طلا

– امکان کاوش در سرزمین‌های مختلف

– قابلیت راه‌اندازی سایت مخصوص استخراج طلا

– امکان بازی مینی گیم‌ها

– گیم‌پلی مهیج و سرگرم‌کننده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Planet Gold Rush1 150x85 - دانلود بازی Planet Gold Rush 1.9.84 - جویندگان طلا برای اندروید + نسخه بی نهایت Planet Gold Rush2 150x85 - دانلود بازی Planet Gold Rush 1.9.84 - جویندگان طلا برای اندروید + نسخه بی نهایت Planet Gold Rush3 150x85 - دانلود بازی Planet Gold Rush 1.9.84 - جویندگان طلا برای اندروید + نسخه بی نهایت Planet Gold Rush4 150x85 - دانلود بازی Planet Gold Rush 1.9.84 - جویندگان طلا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR