دانلود بازی Fingertip Tennis 1.6 – تجربه هیجان‌انگیز تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Fingertip Tennis 1.6 - تجربه هیجان‌انگیز تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Fingertip Tennis برای اندروید

| بازی هیجان‌انگیز تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Fingertip Tennis 1.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی DevilishGames است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به ورزش تنیس هستید، ما برایتان یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده را سراغ داریم که با حال و هوای جذاب و کمدی که دارد، شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم خواهد کرد. در این بازی، شما نباید انتظار حضور بازیکنانی همچون رافائل نادال، راجر فدرر یا … را داشته باشید؛ زیرا که به جای آن قرار است که یک فضای سراسر خنده‌دار و سرگرم‌کننده را تجربه کنید! همانطور که در تصاویر ملاحظه می‌شود، شما با انگشتان خود بازیکن تنیس را کنترل خواهید کرد تا بتواند توپ را به زمین حریف بازگرداند.

در این بازی شما می‌توانید بازیکن دلخواه خود در زمین تنیس را با شکل و شمایلی جدید مشاهده کنید. شخصیت بازیکنان در این بازی، با طراحی یک چهره نقاشی بر روی انگشتان دست صورت گرفته است. بدین ترتیب، شما و حریف‌تان با شکل و شمایلی عجیب و در عین حال خنده‌دار به مصاف همدیگر خواهید رفت. مسابقه در شهرهایی نظیر لندن، نیویورک، پاریس و … از جمله چشم‌اندازهایی است که شما در این بازی به آنجا سفر کرده و رقابت‌ها را با حال و هوایی خاص تجربه خواهید کرد. هم اکنون می توانید بازی Fingertip Tennis را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Fingertip Tennis :

– امکان حضور در مسابقاتی هیجان‌انگیز و جذاب

– قابلیت بازی به عنوان ده‌ها بازیکن مطرح از سراسر دنیا با صورتک‌هایی خنده‌دار

– امکان حضور در شهرهای نیویورک، پاریس، لندن و …

– مناسب برای دوست‌داران ورزش تنیس

– گیم‌پلی مهیج و جذاب

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fingertip Tennis1 150x84 - دانلود بازی Fingertip Tennis 1.6 - تجربه هیجان‌انگیز تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت Fingertip Tennis2 150x84 - دانلود بازی Fingertip Tennis 1.6 - تجربه هیجان‌انگیز تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت Fingertip Tennis3 150x84 - دانلود بازی Fingertip Tennis 1.6 - تجربه هیجان‌انگیز تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت Fingertip Tennis4 150x84 - دانلود بازی Fingertip Tennis 1.6 - تجربه هیجان‌انگیز تنیس برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 27 + 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR