دانلود Mentor Graphics Xpedition Enterprise VX.2.4 x64 – طراحی برد مدار چاپی

دانلود Mentor Graphics Xpedition Enterprise VX.2.4 x64 - طراحی برد مدار چاپی

 

دانلود Mentor Graphics Xpedition Enterprise

| نرم افزار طراحی برد مدار چاپی |

 

Mentor Graphics Xpedition Enterprise VX.2.4 x64 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه طراحی برد مدار چاپی، مخصوص مهندسین رشته الکترونیک است که امکانات متعددی را در این زمینه برای کاربران فراهم می‌کند. با ظهور رایانه‌ها و ورود به عصر تکنولوژی، بسیاری از فرآیندهای رایج صنعتی دچار تغییر و تحول جدی شوند. بخش عمده‌ای از این تغییرات، متوجه عرصه تولید و صنعت بود. به عنوان مثال، بسیاری از قطعاتی که پیش‌تر با طراحی دستی و سنتی به مرحله تولید می‌رسیدند، امروزه به کمک رایانه‌ها طراحی و سپس با کمترین درصد خطا وارد فاز تولید می‌شوند. نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما متخصصین رشته مهندسی الکترونیک در نظر داریم، امکانات گسترده‌ای را در زمینه طراحی بردهای مدار چاپی در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید برد مورد نظر خود را با استفاده از قطعات مختلف الکترونیکی طراحی کرده و رفتار آن را مورد سنجش قرار دهید.

این نرم افزار، می‌تواند مدت زمان و هزینه لازم برای فرآیند طراحی و اجرای پروژه‌های شما در زمینه بردهای الکترونیکی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد تا بتوانید در نهایت سادگی، محصولاتی با کیفیت را با بهترین راندمان کاری طراحی کنید. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌تانید طرح مورد نظر خود را به بهترین شیوه ممکن شبیه‌سازی کرده و عملکرد آن را قبل پیاده‌سازی در دنیای واقعی مورد ارزیابی قرار دهید. این برنامه، امکاناتی را داراست که به کمک آن بتوانید بردهای چاپی را با دقت و ظرافت بالایی طراحی کرده و در پروژه‌های خود مورد استفاده قرار دهید.هم اکنون می توانید نرم افزار Mentor Graphics Xpedition Enterprise را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mentor Graphics Xpedition Enterprise :

– امکان طراحی انواع مدارات الکترونیکی با ظرافت بسیار بالا

– کاهش زمان طراحی و خطاهای ناشی از مدیریت دستی فرآیندها

– دارا بودن سیستم شبیه‌سازی حرفه‌ای برای ارزیابی رفتار بردهای طراحی شده

– دارا بودن محیط کاری بسیار ساده و آسان

– امکان مسیریابی دقیق جریان الکتریکی برای مشاهده شیوه رفتار قطعات

– دارا بودن کتابخانه‌ای کامل از انواع قطعات الکترونیکی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mentor Graphics Xpedition Enterprise.cover1  300x169 - دانلود Mentor Graphics Xpedition Enterprise VX.2.4 x64 - طراحی برد مدار چاپی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.98 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR