دانلود DigitalVolcano Duplicate Cleaner Pro 4.1.1 – جستجو و حذف فایل‌های تکراری

دانلود DigitalVolcano Duplicate Cleaner Pro 4.1.1 - جستجو و حذف فایل‌های تکراری

 

دانلود DigitalVolcano Duplicate Cleaner Pro

| جستجو و حذف فایل‌های تکراری |

 

DigitalVolcano Duplicate Cleaner Pro 4.1.1 نام نرم افزاری است که با یک موتور جستجوی قدرتمند، شروع به اسکن فایل‌های تکراری در سیستم می‌کند؛ فایل‌هایی که کاربر از وجود آنان بی‌اطلاع بوده و حجم بسیاری از فضای هارد دیسک را به خود اختصاص داده‌اند. آیا شما هم دائما با مشکل کمبود حافظه در سیتسم سر و کله می‌زنید؟ اگر چنین است، شاید بد نباشد که در بین فایل‌های خود چرخی زده و اطلاعات اضافی آن را حذف کنید. البته این فرآیند گاها بسیار پیچیده و زمان‌بر است؛ از این روی شاید بد نباشد که انجام این فرآیند سخت و دشوار را به یک نرم افزار مخصوص در این زمینه بسپارید.

این نرم افزار می‌تواند با چند کلیک سریع و ساده، فایل‌های تکراری در سیستم را شناسایی کند تا بتوانید با تصمیم‌گیری خودتان اقدام به حذف این فایل‌ها کنید. این عمل، امکانی را برای شما فراهم می‌سازد تا شما بتوانید فایل‌های تکراری در سیستم خود را شناسایی کرده و با چند کلیک ساده اقدام به حذف آن‌ها کنید. نرم افزار مذکور، شما را قادر خواهد ساخت تا حجم قابل توجهی از هارد دیسک سیستم را آزاد کنید تا فضای بیشتری برای نگهداری فایل‌های دلخواه کاربر فراهم باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار DigitalVolcano Duplicate Cleaner Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DigitalVolcano Duplicate Cleaner Pro :

– امکان پیدا کردن فایل‌های تکراری با سرعت بالا

– امکان پاک‌سازی هارد دیسک از اطلاعات اضافی

– امکان اسکن و پیدا کردن دقیق فایل‌های تکراری

– امکان پیدا کردن موزیک‌های تکراری

– دارا بودن دستیار هوشمند پیدا کردن فایل‌ها

– امکان پیش‌نمایش فایل‌های پیدا شده

– قابلیت حذف فایل‌های تکراری (با امکان بازگردانی)

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DigitalVolcano Duplicate Cleaner Pro.cover  300x215 - دانلود DigitalVolcano Duplicate Cleaner Pro 4.1.1 - جستجو و حذف فایل‌های تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR