دانلود بازی Tank Combat: Team Force 1.0.1 – نبرد تانک‌ها برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Tank Combat: Team Force 1.0.1 - نبرد تانک‌ها برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Tank Combat: Team Force برای اندروید

| بازی نبرد تانک‌ها برای اندروید + دیتا |

 

Tank Combat: Team Force 1.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی VOLV Interactive است. بازی اندرویدی جدید که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربرن عزیز در نظر داریم، یک شبیه‌سازی واقع‌گرایانه از صحنه‌های نبرد و درگیری تانک‌های مجهز و پیشرفته‌ای است که صحنه‌هایی هیجان‌انگیز و جذاب از عرصه نبرد را برای شما علاقه‌مندان به تصویر می‌کشد. در صورتی که شما نیز از دوست‌داران این سبک از بازی‌ها بوده و دوست دارید که کنترل و هدایت کلاس‌های مختلف تانک‌ها در صحنه‌های نبرد را بر عهده بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی را از دست ندهید.

در این بازی فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید خود را غرق در تنش و نبردهای تاریخی کنید. شما می‌توانید برای حضور در میادین نبرد، تانک دلخواه خود را از بین مدل‌های مختلفی که در دنیای واقعی هم وجود دارند انتخاب کنید. تانک‌های آلمانی، آمریکایی، روسی و … از جمله تانک‌هایی هستند که در این بازی می‌توانید آنان را انتخاب کرده و حال و هوایی نزدیک به جنگ جهانی دوم را تجربه نمایید. هم اکنون می توانید بازی Tank Combat: Team Force را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Tank Combat: Team Force :

دارا بودن ده‌ها مدل مختلف از تانک‌های جنگی مورد استفاده در جنگ جهانی دوم

– قابلیت ارتقا و بهبود توانایی و قدرت تخریب تانک‌ها

– امکان حضور در میادین نبرد آنلاین با دیگر پلیرها

– امکانات کنترلی بسیار ساده و آسان

– گیم‌پلی مهیج و جذاب

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی و شبیه‌سازی صوتی نزدیک به واقعیت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tank Combat1 150x90 - دانلود بازی Tank Combat: Team Force 1.0.1 - نبرد تانک‌ها برای اندروید + دیتا Tank Combat2 150x90 - دانلود بازی Tank Combat: Team Force 1.0.1 - نبرد تانک‌ها برای اندروید + دیتا Tank Combat3 150x90 - دانلود بازی Tank Combat: Team Force 1.0.1 - نبرد تانک‌ها برای اندروید + دیتا Tank Combat4 150x90 - دانلود بازی Tank Combat: Team Force 1.0.1 - نبرد تانک‌ها برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28 + 282 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR