دانلود Tenorshare iTransGo 1.3.1.6 – کپی و انتقال اطلاعات به آیفون/آیپد جدید

دانلود Tenorshare iTransGo 1.3.1.6 - کپی و انتقال اطلاعات به آیفون/آیپد جدید

 

دانلود Tenorshare iTransGo

| کپی و انتقال اطلاعات به آیفون/آیپد جدید |

 

Tenorshare iTransGo 1.3.1.6 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند با پشتیبانی کامل از انواع دستگاه‌های اپل است که کپی/انتقال داده‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار شما می‌گذارد. اگر شما نیز از کاربران پر و پا قرص محصولات اپل هستید، احتمالا یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که طی چند سال اخیر با آن دست و پنجه نرم کرده‌اید، کپی و انتقال داده‌ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر است. با توجه به اینکه محصولات جدید اپل نظیر آیفون ایکس اس (iPhone XS)، آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) و آیفون ایکس آر (iPhone XR) به تازگی معرفی و عرضه شده‌اند، این احتمال وجود دارد که شما هم با خریداری نسل جدید این دستگاه‌ها، با مشکل انتقال اطلاعات مواجه شده باشید.

در حالت عادی، زمانی که قصد داشته باشید که اطلاعات خود از یک آیفون یا آیپد قدیمی را به یک دستگاه جدید منتقل کنید، لازم است که کلیه اطلاعات را به شکلی پیچیده وارد رایانه کرده و سپس آن‌ها را به طور دستی وارد دستگاه جدید خود کنید. نرم افزار آیتونز (iTunes) به عنوان ابزار پیشنهادی اپل برای این امر، حساسیت‌های خاص خود را دارد و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که این کار را به یک ابزار کمکی بسپارند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر داریم، امکان کپی/انتقال اطلاعات از یک دستگاه قدیمی iOS به دستگاه جدید را به ساده‌ترین شکل ممکن برایتان فراهم می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Tenorshare iTransGo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tenorshare iTransGo :

– امکان کپی و انتقال سریع اطلاعات بین دستگاه‌های آیفون، آیپاتاچ و آیپد با سرعت بسیار بالا

– سازگاری با تمامی نسل‌های iPhone/iPod touch/iPad

– امکان مهاجرت آسان به دستگاه‌های جدید اپل

– سازگاری با iOS 12 و iPhone XS/XS MAX/XR

– امکان انتقال سریع داده‌ها تنها با یک کلیک

– عدم نیاز به نرم افزار آیتونز برای انتقال اطلاعات

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tenorshare iTransGo.cover1  300x206 - دانلود Tenorshare iTransGo 1.3.1.6 - کپی و انتقال اطلاعات به آیفون/آیپد جدید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR