دانلود Ultimate File Manager 5.3 – مدیریت حرفه‌ای فایل در ویندوز

دانلود Ultimate File Manager 4.9 - مدیریت حرفه‌ای فایل در ویندوز

 

دانلود Ultimate File Manager

| مدیریت حرفه‌ای فایل در ویندوز |

 

Ultimate File Manager 5.3 نام نرم افزاری رایگان و قدرتمند در زمینه مدیریت فایل‌ها در ویندوز است که امکانات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer)، نرم افزاری است که کاربران از نخستین نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز با آن آشنا بوده و تا به امروز هم از این ابزار کاربردی استفاده می‌کنند. عادت کردن افراد به این برنامه، سبب شده که ضعف‌های بسیاری آن به چشم نیایند. از این روی، تاکنون ده‌ها ابزار مختلف به عنوان جایگزین ویندوز اکسپلورر وارد بازار شده‌ که تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها را می‌توان به عنوان یک جایگزین قدرتمند برای این ابزار سنتی در ویندوز در نظر گرفت. کلیه فرآیندهایی که در رابطه با ایجاد فولدرها، کار با فایل‌ها، جابه‌جایی اطلاعات، تغییر نام داده‌ها و … در ویندوز صورت می‌گیرد، به وسیله این قابلیت انجام گرفته و در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک جایگزین کاربردی و رایگان در خدمت شما هستیم.

این فایل منیجر جدید و کاربردی، امکانات بسیار گسترده‌ای را در خود دارد که استفاده از آن می‌تواند موجب بهینه‌سازی و سهولت بسیاری از اقدامات شما در سیستم شود. این نرم افزار، مجموعه‌ای دیگر از ابزارهای رایگان را نیز در خود گنجانده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان فرآیند مدیریت و کار با فایل‌ها را بهبود بخشید. استفاده از این نرم افزار شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید فایل‌های خود را در محیطی زیبا و کاربرپسند مدیریت کرده و اقداماتی نظیر جابه‌جایی فایل، تغییر نام پوشه‌ها، جستجوی داده‌ها، تغییر در ستون‌های نمایشی و … را در نهایت سادگی به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار Ultimate File Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ultimate File Manager :

– دارا بودن ده‌ها ابزار رایگان و کاربردی در محیط نرم افزار

– امکان مدیریت برنامه‌های نصب شده توسط اپ منیجر

– دارا بودن ده‌ها پلاگین کاربردی و زیبا برای بهینه‌سازی عملکرد نرم افزار

– قابلیت دسترسی سریع به فایل‌ها و فولدرها

– امکان تعیین انتخابی ستون‌های نمایشی

– امکان استفاده از شرتکات‌های کیبورد

– قابلیت جایگزینی با ویندوز اکسپلورر

– توانایی اجرای خودکار همزمان با استارت‌آپ ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 308 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR