دانلود بازی Armed Heist 1.1.10 – سرقت مسلحانه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Armed Heist 1.1.10 - سرقت مسلحانه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Armed Heist برای اندروید

| بازی سرقت مسلحانه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Armed Heist 1.1.10 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی SOZAP است. اگر شما نیز از دوست‌داران تجربه طعم و هیجان واقعی صحنه‌های نبرد و درگیری از نگاه سوم شخص هستید، ما شما را به سرقت مسلحانه دعوت می‌کنیم! جایی که قرار است که همراه با گروهی از دیگر اعضای یک باند مسلحانه، عملیاتی پیچیده را به انجام برسانید. این بازی که تاکنون حواشی متعددی را متوجه خود ساخته است، سرانجام نسخه اندرویدی خود را نیز در اختیار گیمرها قرار داد. آیا رویای توسعه‌دهندگان به حقیقت بدل شده و این بازی می‌تواند جایگزین عناوین کنسولی و کامپیوتری باشد؟ پردازش گرافیکی این بازی، نسل تازه‌ای از بازی‌های موبایل را به نمایش می‌گذارد که در نوع خود بی‌سابقه است. اگر شما نیز کدت‌ها در انتظار یک بازی اکشن از نگاه سوم شخص بوده‌اید، این مژده را می‌دهیم که هم‌اکنون می‌توانید از تجربه حضور در سرقت مسلحانه لذت ببرید.

مطابق با برنامه‌ریزی قبلی، شما به همراه گروه دیگری از افراد مسلح یک برنامه سرقت از بانک را طرح‌ریزی کرده و اکنون وقت اجرای آن است. شما می‌توانید کاراکتر خود را برای حضور در این ماموریت مهم انتخاب کرده و او را به انواع مختلفی از سلاح‌ها مجهز کنید. نقشه این بازی، شما را به طور لحظه‌ای از وضعیت شهر آگاه می‌سازد تا بتوانید با سهولت بیشتری مسیریابی خود را انجام دهید. تا هر اندازه که وظایف خود را با موفقیت بیشتری پشت سر بگذارید، در مهارت خود نیز خبره‌تر شده و چالش‌های بیشتری به شما محول خواهد شد. هم اکنون می توانید بازی Armed Heist را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Armed Heist :

– دارا بودن کیفیت گرافیکی فوق‌العاده

– امکان تجربه یک گیم‌پلی مهیج و جذاب

– قابلیت انتخاب کاراکتر و تغییر در خصوصیات وی

– توانایی استفاده از سی اسلحه متنوع با طراحی دقیق

– دارا بودن سناریوهای متنوع و غیرتکراری

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Armed Heist1 150x112 - دانلود بازی Armed Heist 1.1.10 - سرقت مسلحانه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Armed Heist2 150x112 - دانلود بازی Armed Heist 1.1.10 - سرقت مسلحانه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Armed Heist3 150x112 - دانلود بازی Armed Heist 1.1.10 - سرقت مسلحانه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Armed Heist4 150x112 - دانلود بازی Armed Heist 1.1.10 - سرقت مسلحانه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54 + 925 + 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR