دانلود بازی Skid Rally: Drag, Drift Racing 0.955 – اتومبیل‌ رانی فوق‌ العاده برای اندروید

دانلود بازی Skid Rally: Drag, Drift Racing 1.0 - اتومبیل‌ رانی فوق‌ العاده برای اندروید

 

دانلود بازی Skid Rally: Drag, Drift Racing برای اندروید

| بازی اتومبیل‌ رانی فوق‌ العاده برای اندروید |

 

Skid Rally: Drag, Drift Racing 0.955 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی BADMAN است. اگر شما نیز از دوست‌داران رقابت اتومبیل‌رانی هستید، ما برایتان یک بازی اندرویدی جدید را در نظر داریم که ده‌ها اتومبیل بی‌نظیر و جذاب را در قالب یک شبیه‌سازی بسیار عالی برایتان به ارمغان خواهد آورد. اتومبیل‌رانی، رقابتی است که می‌توان چالش‌های متنوعی را با آن تجربه کرد. نکته کلیدی در رابطه با این بازی هم همین است! فرقی ندارد که شما طرفدار چه نوع رقابتی باشید؛ زیرا که این بازی در حالات مختلفی از رقابت‌ها، مهارت شما را در زمینه رانندگی انواع وسایل نقلیه به چالش خواهد کشاند.

به عنوان مثال، یکی از سبک‌های پرطرفدار در قابت‌های اتومبیل‌رانی این است که رانندگان سعی می‌کنند اتومبیل خود را در یک بازه زمانی تعیین شده، به مقصد برسانند. در این بازی نیز شما می‌توانید این چالش زمانی را انتخاب و مهارت واقعی خود را در آن نشان دهید. از دیگر خصوصیات این بازی می‌توان به امکان مسابقات یک به یک، توانایی نمایش دریفت‌های دیدنی، مسابقات چند نفره و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Skid Rally: Drag, Drift Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Skid Rally: Drag, Drift Racing :

– دارا بودن ده‌ها مدل مختلف از اتومبیل‌های روز دنیا

– امکان تجربه چالش زانندگی در سبک‌های مختلف

– توانایی حضور در مناظر دیدنی از سراسر دنیا

– گیم‌پلی خلاقانه و گرافیک بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Skid Rally1 150x84 - دانلود بازی Skid Rally: Drag, Drift Racing 0.955 - اتومبیل‌ رانی فوق‌ العاده برای اندروید Skid Rally2 150x84 - دانلود بازی Skid Rally: Drag, Drift Racing 0.955 - اتومبیل‌ رانی فوق‌ العاده برای اندروید Skid Rally3 150x84 - دانلود بازی Skid Rally: Drag, Drift Racing 0.955 - اتومبیل‌ رانی فوق‌ العاده برای اندروید Skid Rally4 150x84 - دانلود بازی Skid Rally: Drag, Drift Racing 0.955 - اتومبیل‌ رانی فوق‌ العاده برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR