دانلود بازی Armor Age: Tank Wars 1.6.236 – نبرد تانک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Armor Age: Tank Wars 1.6.236 - نبرد تانک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Armor Age: Tank Wars برای اندروید

| بازی نبرد تانک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Armor Age: Tank Wars 1.6.236 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Codemasters Software Company Ltd است. بسیاری افراد، از تجربه حضور مجازی در حال و هوای جنگ لذت می‌برند. ده‌ها بازی مختلف در مارکت اندروید برای تجربه هدایت تانک از یک دیدگاه واقع‌گرایانه وجود دارد که در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی دیگر از همین بازی‌ها در خدمت شما هستیم. این بازی اندرویدی، شما را در فضایی اکشن و استراتژیک از نبرد تانک‌ها در قرن بیستم میلادی قرار می‌دهد. جایی که شما وظیفه کنترل مجموعه‌ای از تانک‌ها و تجهیزات جنگی را بر عهده می‌گیرید که با حرکت دادن آن‌ها و صدور فرمان حمله و شلیک در زمان مناسب، می‌توانید پیروز میادین جنگی باشید.

برای تشکیل تیم جنگی خود، شما می‌توانید از میان 5 مدل مختلف از تانک‌ها انتخاب کرده و یک هیجان واقعی را در حال و هوای نبرد تجربه کنید. از مهم‌ترین خصوصیات قابل توجه در این بازی جذاب و سرگرم‌کننده می‌توان به مواردی همچون شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تانک‌ها، امکان کنترل و هدایت دسته‌جمعی تانک‌ها، امکان حضور در میادین جنگی مختلف و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Armor Age: Tank Wars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Armor Age: Tank Wars :

– دارا بودن خصوصیات کنترلی واقع‌گرایانه و بسیار عالی

– مناسب برای علاقه‌مندان به نبردهای استراتژیک و تاریخی

– امکان هدایت انواع تانک‌های تاریخی

– امکان حضور در ده‌ها ماموریت مختلف

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Armor Age1 150x113 - دانلود بازی Armor Age: Tank Wars 1.6.236 - نبرد تانک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Armor Age2 150x113 - دانلود بازی Armor Age: Tank Wars 1.6.236 - نبرد تانک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Armor Age3 150x113 - دانلود بازی Armor Age: Tank Wars 1.6.236 - نبرد تانک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Armor Age4 150x113 - دانلود بازی Armor Age: Tank Wars 1.6.236 - نبرد تانک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR