دانلود بازی Rev Heads Rally 3.0 – مسابقات رالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Rev Heads Rally 3.0 - مسابقات رالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Rev Heads Rally برای اندروید

| بازی مسابقات رالی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Rev Heads Rally 3.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Spunge Games Pty Ltd است.خودتان را برای تجربه یک رالی مهیج و جذاب آماده کنید! گروهی از رانندگان خبره و پرتلاش، در هر مسابقه حضور پیدا کرده و برای شکست دادن شما از هیچ تلاشی هم دریغ نخواهند کرد. اتومبیل‌هایی دیوانه‌وار، هیجان و جذابیت بسیار بالا، امکان رقابت با ده‌ها راننده مختلف و … از مهم‌ترین خصوصیاتی است که شما را به خود فرا می‌خوانند. این بازی، در سبک و سیاق عنوان محبوب کراش است که در آن هریک از بازیکنان، برای کسب پیروزی در آن تلاش می‌کنند.

هریک از بازیکنان در مسابقات رالی، سبک و سیاق خاص خود را داشته و رقابت برای آن‌ها، همچون یک نبرد مهم به شمار می‌رود. اگر فکر می‌کنید که برای پیروزی در این رقابت‌ها آمادگی کافی داشته و می‌توانید با آن‌ها وارد کل کل و مسابقه شوید، بهتر است که هرچه سریع‌تر این بازی را دانلود کرده و از تجربه هیجان‌انگیز و نفس‌گیر مسابقات آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Rev Heads Rally را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Rev Heads Rally :

– دارا بودن سه پوسته مختلف و 18 مسیر متنوع برای رانندگی

– دارا بودن تعداد 24 جام مختلف

– امکان ارتقای توانایی‌ها

– امکان بازی چند نفره با دوستان

– توانایی ارتقای خصوصیات ظاهری و فنی اتومبیل‌ها

– قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر راننده

– امکان شرکت در مسابقاتی در حالات مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rev Heads Rally1 150x84 - دانلود بازی Rev Heads Rally 3.0 - مسابقات رالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Rev Heads Rally2 150x84 - دانلود بازی Rev Heads Rally 3.0 - مسابقات رالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Rev Heads Rally3 150x84 - دانلود بازی Rev Heads Rally 3.0 - مسابقات رالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Rev Heads Rally4 150x84 - دانلود بازی Rev Heads Rally 3.0 - مسابقات رالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR