دانلود Asoftis Start Menu 2.5 – جایگزین کاربردی و قدرتمند برای استارت منوی ویندوز

دانلود Asoftis Start Menu 2.5 - جایگزین کاربردی و قدرتمند برای استارت منوی ویندوز

 

دانلود Asoftis Start Menu

| جایگزین کاربردی و قدرتمند برای استارت منوی ویندوز |

 

Asoftis Start Menu 2.5 نام یک جایگزین جدید و کاربردی برای استارت منوی ویندوز است که می‌توان آن را در جدیدترین نسخه‌های ویندوز نیز مورد استفاده قرار داد. همانطور که می‌دانید، از ویندوز 8 به بعد، استارت منوی ویندوز دست‌خوش تغییرات بسیاری شد که در هر نسخه، طرفداران و منتقدین بسیاری را پیدا کرد. واقعیت امر این است که کاربران قدیمی ویندوز، امکانات کلاسیک و قدیمی آن را به شکل و شمایل جدید آن ترجیح می‌دهند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، می‌تواند استارت منوی شما را به شکل و شمایل کلاسیک آن بازگرداند.

استارت منوی جایگزین شده، مجموعه برنامه‌های موجود در سیستم را به نمایش گذاشته و در منوی کناری خود، مجموعه‌ای از آیتم‌های پر استفاده را در اختیار شما قرار می‌دهد. به کمک این استارت منوی جدید و زیبا، شما می‌توانید با سرعتی همانند قبل انواع فولدرها و تنظیمات سیستم را باز کرده و به بخش‌های مختلف آن نیز دسترسی داشته باشید. نصب و راه‌اندازی این نرم افزار نیز بسیار سریع و ساده صورت می‌گیرد. از این روی، شما می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن، استارت منوی اصلی ویندوز 10 یا ویندوز 8.1 را با این منوی جدید و کاربردی جایگزین کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Asoftis Start Menu را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Asoftis Start Menu :

– دارا بودن شکل و شمایل کلاسیک استارت منوی ویندوز 7

– امکان استفاده از کنترل پنل قدیمی و پرکاربرد ویندوز

– سازگاری کامل با Windows 10/8.1/8

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Asoftis Start Menu.cover1  277x300 - دانلود Asoftis Start Menu 2.5 - جایگزین کاربردی و قدرتمند برای استارت منوی ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR