دانلود بازی Kungfu Master 2: The Last Stickman 2.1.4 – استاد کونگ فو برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Kungfu Master 2: The Last Stickman 2.1.4 - استاد کونگ فو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Kungfu Master 2: The Last Stickman برای اندروید

| بازی استاد کونگ فو برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Kungfu Master 2: The Last Stickman 2.1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی MOG Game Studios است. اگر شما نیز از دوست‌داران و علاقه‌مندان به ورزش در سبک رزمی هستید، ما برایتان یک عنوان تازه را در نظر داریم که این بار آدمک‌ها را وارد دنیای کونگ فو می‌کند! در این بازی، شما می‌توانید قهرمان دلخواه خود را برای طی کردن مسیری پرتنش و هیجان‌انگیز انتخاب نموده و تجربه‌های بسیاری را برای مبارزات این رشته رزمی به دست آورید. سبک و سیاق این بازی، بیشتر مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به استایل مبارزات رزمی در فضای تاریک هستند. حضور ده‌ها قهرمان مختلف، امکانات کنترلی ساده و افکت‌های گرافیکی چشم‌نواز از مهم‌ترین خصوصیاتی هستند که توجه بسیاری از گیمرها را تاکنون به خود جلب کرده‌اند.

هریک از قهرمانان این بازی دارای توانایی و مهارت رزمی خاص خود بوده و شما با کمی تمرین و بازی کردن می‌توانید سبک منحصر به فرد قهرمانان را یاد بگیرید. علاوه بر این، در هر بروزرسانی یک قهرمان جدید به بازی اضافه می‌شود که قدرت انتخاب شما را بهبود می‌بخشد. هم اکنون می توانید بازی Kungfu Master 2: The Last Stickman را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Kungfu Master 2: The Last Stickman :

– دارا بودن مهارت‌های منحصر به فرد برای هر قهرمان

– اضافه شدن قهرمانان جدید در هر بروزرسانی

– امکان استفاده از مهارت‌هایی همچون پرش و ضربات رزمی رشته ورزشی کونگ فو در مبارزات

– دارا بودن گیم‌پلی مهیج و جذاب

– کیفیت گرافیکی فوق‌العاده عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Kungfu Master 21 100x150 - دانلود بازی Kungfu Master 2: The Last Stickman 2.1.4 - استاد کونگ فو برای اندروید + نسخه بی نهایت Kungfu Master 22 100x150 - دانلود بازی Kungfu Master 2: The Last Stickman 2.1.4 - استاد کونگ فو برای اندروید + نسخه بی نهایت Kungfu Master 23 100x150 - دانلود بازی Kungfu Master 2: The Last Stickman 2.1.4 - استاد کونگ فو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR