دانلود Spreadsheet Tools LockXLS 2018 6.2.3 – نرم افزار قفل کردن فایل‌های اکسل

دانلود Spreadsheet Tools LockXLS 2018 6.2.3 - نرم افزار قفل کردن فایل‌های اکسل

 

دانلود Spreadsheet Tools LockXLS 2018

| نرم افزار قفل کردن فایل‌های اکسل |

 

Spreadsheet Tools LockXLS 2018 6.2.3 یک راهکار جدید و قدرتمند برای قفل کردن فایل‌های اکسل و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به محتوای آن‌هاست. اگر شما نیز صاحب یک فایل اکسل (XLS, XLSM, XLSX) بوده و نیاز دارید که به بهترین شکل ممکن از محتوای آن محافظت کنید، ما برایتان نرم افزاری را سراغ داریم که می‌تواند این کار را به بهترین شکل ممکن برایتان به انجام برساند. نرم افزار لاک ایکس‌ال‌اس (LockXLS)، همانطور که از نامش پیداست در واقع ابزاری است که یک راهکار امنیتی فوق‌العاده را برای صفحات گسترده اکسل در نظر دارد. این برنامه می‌تواند از امکان مشاهده فایل‌های اکسل به کمک پسوردهایی پیچیده محافظت کند. علاوه بر این، شما می‌توانید برای اجرای فایل‌های اکسل مورد نظر خود، دوره آزمایشی را تعریف کنید تا پس از تاریخ تعیین شده، دیگر امکان استفاده از آن‌ها میسر نباشد.

رابط گرافیکی این نرم افزار به شکلی زیبا و ساده طراحی شده است تا بتوانید یک پروژه ساده را با تعیین دایرکتوری خروجی خود ایجاد نمایید. در هر پروژه، شما می‌توانید به هر تعداد صفحات گسترده را وارد نموده و سپس شیوه رمزگذاری را بر حسب نیاز خود تغییر دهید. این برنامه، قادر است فایل اکسل شما را به طرق مختلفی رمزگذاری کند که هریک از آن‌ها، نیازمند یک شیوه فعال‌سازی خاص هستند. هر متد فعال‌سازی، شامل تنظیمات بسیاری است که شما می‌توانید با انجام آن‌ها، فایل اکسل خود را به یک شکل کاملا حرفه‌ای رمزگذاری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Spreadsheet Tools LockXLS 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Spreadsheet Tools LockXLS 2018 :

– جلوگیری از دسترسی کاربر به فرمول‌ها در فایل اکسل

– امکان تبدیل نمودن فایل اکسل به یک اپلیکیشن اجرایی و مستقل

– عدم نیاز به کدنویسی و عملکرد ساده و سریع

– جلوگیری از کپی کردن محتوای فایل اکسل

– سازگاری کامل با امکانات مایکروسافت اکسل

– امکان رمزگذاری بر روی فایل‌های اکسل به صورت پیشرفته

– امکان محدود کردن فایل به یک بازه زمانی خاص

– امکان قفل کردن فایل اکسل بر اساس کد سخت افزار سیستم

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Spreadsheet Tools LockXLS.cover1  300x184 - دانلود Spreadsheet Tools LockXLS 2018 6.2.3 - نرم افزار قفل کردن فایل‌های اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR