دانلود فیلم آموزش اکسس 2019 – Access 2019 Essential Training

دانلود فیلم آموزش اکسس 2019 – Access 2019 Essential Training

 

دانلود فیلم آموزش اکسس 2019

| Access 2019 Essential Training |

MP4 | | Duration: 3.5 Hours | Language: English

 

آموزش اکسس 2019 نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. آفیس 2019، جدیدترین نسخه از محصول نرم افزاری شرکت مایکروسافت است که مدتی قبل برای کاربران سیستم عامل ویندوز منتشر شد. با عرضه نگارش جدید این محصول نرم افزاری قدرتمند و پرکاربرد، قابلیت‌های جدیدی در هرکدام از محصولات آن گنجانده شده است که بسیاری از کاربران احتمالا تا مدت‌ها از آنان غافل خواهند بود. اگر شما نیز به تازگی اقدام به نصب آفیس 2019 کرده و با برخی امکانات جدید و یا قدیمی آن با مشکل مواجه هستید، ما برایتان دوره آموزشی جدیدی را در نظر داریم که همه مشکلات شما در این زمینه را برطرف خواهد ساخت.

این دوره آموزشی که با تمرکز بر مایکروسافت اکسس 2019 آماده شده، ادامه‌ای بر روند آموزشی محصولات آفیس 2019 است که پیش‌تر نیز عناوینی از قبیل آموزش ورد 2019، اکسل 2019 و پاورپوینت 2019 از آن نیز در اختیارتان قرار گرفت. در این دوره آموزشی، قرار است نگاهی عمیق‌تر به اکسس 2019 داشته و با امکانات جدید آن آشنایی پیدا کنید. در پایان این دوره آموزشی، شما قادر هستید پایگاه داده خود را ایجاد کرده و شیوه کار با داده‌ها، ایجاد جداول و برقراری ارتباط بین آنان را یاد بگیرید. هم اکنون می توانید ویدئو آموزش اکسس 2019 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی اکسس 2019 :

– آشنایی با نحوه ساخت یک پایگاه داده جدید

– آشنایی با نحوه ساخت جدول و تعیین نوع داده‌ها

– آشنایی با نحوه درون‌ریزی داده‌ها

– آشنایی با نحوه برقراری ارتباط و تعریف کلید اصلی

– آشنایی با نحوه فیلتر کردن داده‌های جداول

– آشنایی با کوئری‌ها

– آشنایی با نحوه ساخت گزارش

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 422 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR