دانلود بازی My Coffee Shop – Coffeehouse 1.0.18 – مدیریت کافی شاپ برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی My Coffee Shop - Coffeehouse 1.0.18 - مدیریت کافی شاپ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی My Coffee Shop – Coffeehouse برای اندروید

| بازی مدیریت کافی شاپ برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

My Coffee Shop – Coffeehouse 1.0.18 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Tapps Games است. همه افراد حداقل یک نوع نوشیدنی محبوب دارند! فرقی نمی‌کند که مشتریان شما طرفدار چای باشند یا قهوه؛ زیرا که در هر صورت شما می‌توانید بهترین نوع این نوشیدنی‌ها را در شرایط آب و هوایی مختلف آماده کرده و به آنان ارائه کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را نیز برای آنان آماده کرده و کسب و کار پرسودی را برای خود رقم بزنید. البته شما باید وظایف خود را با سرعت مناسبی انجام دهید؛ در غیر این صورت ممکن است مشتریان شما عصبانی شده و حتی گاها از پرداخت هزینه‌ها سر باز بزنند!

در بازی مدیریت کافی شاپ، شما به تهیه انواع شکلات داغ، قهوه، شیرینی، چای سبز و … مشغول خواهید بود. مشتریان، عاشق نوشیدنی‌های این مغازه هستند و دیگر خوردنی‌های پرطرفدار همچون صبحانه، مربا و … نیز در منوی غذایی شما وجود دارد. در کنار این‌ها، شما می‌توانید مغازه خود را با امکانات جدیدتر بروزرسانی کرده و با ارتقای تجهیزات، آن را به مکانی جذاب و محبوب برای مشتریان تبدیل نمایید. هم اکنون می توانید بازی My Coffee Shop – Coffeehouse را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی My Coffee Shop – Coffeehouse :

– دارا بودن تعداد 45 مرحله مهیج و جذاب

– امکان تهیه انواع سفارشات دریافتی از سوی مشتریان

– دارا بودن منوی غنی از انواع نوشیدنی‌های لذیذ و محبوبی همچون چای سبز، شکلات داغ و انواع کیک‌ها

– امکان تزئین فروشگاه برای جذب مشتریان بیشتر

– امکان ارتقای تجهیزات

 

تصاویری از محیط بازی :

 

My Coffee Shop 1 150x100 - دانلود بازی My Coffee Shop - Coffeehouse 1.0.18 - مدیریت کافی شاپ برای اندروید + نسخه بی نهایت My Coffee Shop 3 150x100 - دانلود بازی My Coffee Shop - Coffeehouse 1.0.18 - مدیریت کافی شاپ برای اندروید + نسخه بی نهایت My Coffee Shop 4 150x100 - دانلود بازی My Coffee Shop - Coffeehouse 1.0.18 - مدیریت کافی شاپ برای اندروید + نسخه بی نهایت My Coffee Shop 2 1 150x100 - دانلود بازی My Coffee Shop - Coffeehouse 1.0.18 - مدیریت کافی شاپ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR