دانلود بازی Mini Shooters: Battleground Shooting Game 1.7 – تیراندازان کوچک برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Mini Shooters: Battleground Shooting Game 1.7 - تیراندازان کوچک برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Mini Shooters: Battleground Shooting Game برای اندروید

| بازی تیراندازان کوچک برای اندروید + دیتا |

 

Mini Shooters: Battleground Shooting Game 1.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی VR Reality Games است. اگر شما نیز از بازی‌هایی در سبک اکشن و اول شخص لذت می‌برید، ما برایتان یک عنوان جدید را با قابلیت بازی چند نفره و حالت زامبی (Zombie Mode) در نظر داریم که با وجود مدت زمان کمی که از زمان عرضه آن می‌گذرد، توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. این بازی شما را در سبک‌های مختلفی از مبارزات چند نفره به چالش می‌کشد که هریک از آن‌ها، جذابیت خاص خود را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

گیم‌پلی خلاقانه، کیفیت گرافیکی بسیار عالی و دارا بودن سبک‌های بازی مختلف از جمله نقاط قوت این بازی هستند که تا حد بسیاری می‌توان موفقیت بازی را در همین موارد خلاصه کرد. حالت تیمی، حالت نجات، حالت زامبی، حالت هد شات و وجود ده‌ها اسلحه مختلف برای شرکت در هرکدام از رویدادهای این بازی، از جمله خصوصیات قابل توجه آن به شمار می‌روند.  هم اکنون می توانید بازی Truck Simulation 19 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Mini Shooters: Battleground Shooting Game :

– امکان بازی در حالت زامبی به صورت بی‌نهایت

– امکان تیراندازی و نقش‌آفرینی در 4 نقشه مختلف

– دارا بودن ده‌ها اسلحه مختلف برای شرکت در نبردها

– امکان شخصی‌سازی بازیکنان

– امکان بازی با هدست واقعیت مجازی (Virtual Reality)

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mini Shooters1 150x84 - دانلود بازی Mini Shooters: Battleground Shooting Game 1.7 - تیراندازان کوچک برای اندروید + دیتا Mini Shooters2 150x84 - دانلود بازی Mini Shooters: Battleground Shooting Game 1.7 - تیراندازان کوچک برای اندروید + دیتا Mini Shooters3 150x84 - دانلود بازی Mini Shooters: Battleground Shooting Game 1.7 - تیراندازان کوچک برای اندروید + دیتا Mini Shooters4 150x84 - دانلود بازی Mini Shooters: Battleground Shooting Game 1.7 - تیراندازان کوچک برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 96 + 159 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR