دانلود بازی Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition برای PC

دانلود بازی Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition برای PC

 

دانلود بازی Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition برای کامپیوتر

| بازی نیروهای ناتو در برابر شوروی سابق |

| نسخه SKIDROW |

 

Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2018 توسط On Target Simulations ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های استراتژیک هستید، ما برایتان یک رویداد تاریخی مهم و جذاب را آماده کرده‌ایم تا بتوانید به انتخاب خودتان، در قالب رهبر نیروای ناتو (NATO) و یا شوروی سابق نقش‌آفرینی کنید. نبردهای شما در نواحی اروپای مرکزی و در دهه 80 میلادی به تصویر کشیده می‌شود. به عنوان فرمانده این نبرد، وظیفه شما این است که ترتیب نیروهای خود را منظم ساخته و سبک و سیاق جنگ را با تصمیمات خود تعیین کنید.

برای کسب پیروزی در نبرد، شما باید اهداف هر ماموریت را به خوبی بشناسید. این شامل مواردی همچون شناسایی نقاط قوت و ضعف دشمن هم می‌شود. علاوه بر این، برای اجرای حملات خود بر مواضع دشمن، باید بین مناطق آبی، هوایی و یا زمینی انتخاب کنید؛ زیرا که برای اجرای مانورها به هریک از این روش‌ها باید استراتژی و مردان خاصی را مدنظر داشته باشید. قهرمانان جنگی شما، نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند تا از دستورات شما به طور دقیق و اصولی پیروی کنند؛ ولی پیروزی شما بیشتر از همه به هوشمندانه بودن تصمیمات و قابل اطمینان بودن آن‌ها بستگی دارد. از این روی، باید خودتان را برای یک بازی استراتژیک منحصر به فرد از دیدگاهی واقع‌گرایانه آماده کرده باشید! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition1 300x162 - دانلود بازی Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition برای PC Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition2 300x162 - دانلود بازی Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition برای PC

 

Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition3 300x162 - دانلود بازی Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition برای PC Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition4 300x162 - دانلود بازی Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition برای PC

 

تریلر بازی Flashpoint Campaigns Red Storm Players Edition :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP / Vista / 7 / 8 / 10
Processor: Intel Pentium 4 or Equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 1024 MB DirectX Card
DirectX: Version 7.0
Storage: 500 MB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 822 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR