دانلود Idea Note 2.4.2 [Pro] Modded – یادداشت‌برداری شناور بر روی صفحه نمایش برای اندروید

دانلود Idea Note 2.4.2 [Pro] [Modded] - یادداشت‌برداری شناور بر روی صفحه نمایش برای اندروید

 

دانلود Idea Note برای اندروید

| نرم افزار یادداشت‌برداری شناور بر روی صفحه نمایش برای اندروید |

 

Idea Note – Floating Note, Voice Note, Voice Memo 2.4.2 [Pro] [Modded نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه یادداشت‌برداری شناور بر روی صفحه نمایش در سیستم عامل اندروید است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند و ساده، دیگر هیچ یک از اقدامات روزانه خود را فراموش نخواهید کرد؛ زیرا که همه یادداشت‌ها بر روی صفحه نمایش گوشی موبایل شما قرار داشته و در هر لحظه می‌توانید با مشاهده آنان، کارهای خود را مرور کنید. برای بسیاری از افراد، یادداشت‌برداری و تنظیم رویداد یک امر طاقت‌فرسا به شمار رفته و در بسیاری از مواقع آن را فراموش می‌کنند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که همواره با این چالش سر و کار دارید، ما برایتان یک اپلیکیشن کاربردی را سراغ داریم که از فراموش شدن اقدامات جلوگیری می‌کند!

تاکنون نرم افزارهای متعددی برای یادداشت‌برداری در فروشگاه نرم افزاری اندروید منتشر شده‌اند. ولی تنها تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها دارای امکاناتی هستند که بتوان آنان را یک ابزار تمام و کمال برای مدیریت امور و اقدامات روزمره به حساب آورد. یادداشت‌برداری به شیوه سنتی و گم شدن آیتم‌های ذخیره شده در آن را به کلی فراموش کنید؛ زیرا که به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا یادداشت‌های خود را به شکلی خلاقانه و شناور در صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید تا بدین وسیله از فراموش شدن آنان جلوگیری شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Idea Note برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Idea Note :

– امکان دسترسی سریع به برنامه با لمس گوشه‌های صفحه نمایش و کشیدن به بخش میانی

– قابلیت درج یادداشت با استفاده از تکنولوژی تشخیص صدا

– امکان ویرایش و ذخیره‌سازی یادداشت‌ها

– امکان قرار دادن یادداشت‌ها بر روی صفحه نمایش برای دسترسی سریع و دائم به آنان

– امکان تغییر در رنگ لیبل یادداشت‌ها

– امکان رمزگذرای بر روی یادداشت‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Idea Note 1 85x150 - دانلود Idea Note 2.4.2 [Pro] Modded - یادداشت‌برداری شناور بر روی صفحه نمایش برای اندروید Idea Note 2 85x150 - دانلود Idea Note 2.4.2 [Pro] Modded - یادداشت‌برداری شناور بر روی صفحه نمایش برای اندروید Idea Note 3 85x150 - دانلود Idea Note 2.4.2 [Pro] Modded - یادداشت‌برداری شناور بر روی صفحه نمایش برای اندروید Idea Note 4 85x150 - دانلود Idea Note 2.4.2 [Pro] Modded - یادداشت‌برداری شناور بر روی صفحه نمایش برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR