دانلود DbWrench 4.1.4 – نرم افزار مدیریت و ویرایش پایگاه‌های داده

دانلود DbWrench 4.1.4 - نرم افزار مدیریت و ویرایش پایگاه‌های داده

 

دانلود DbWrench

| نرم افزار مدیریت و ویرایش پایگاه‌های داده |

 

DbWrench 4.1.4 نام نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند در زمینه ساخت و ویرایش پایگاه‌های داده، استفاده از تکنیک مهندسی معکوس در انجام اقدامات و کار با کوئری‌ها در اس‌کیو‌ال (SQL) است که امکانات گسترده‌ای را در اختیار کارشناسان پایگاه داده قرار می‌دهد. ادیتور کد این نرم افزار، از امکان های‌لایت کدها پشتیبانی کامل داشته و شما را قادر می‌سازد تا با دقت بیشتری اقدام به کوئری نوشتن کرده و مهارت خود را در این زمینه ارتقا دهید. طراحی و مدیریت پایگاه داده، از جمله مشاغل پردرآمدی است که آینده درخشانی را نیز در پیش روی خود می‌بیند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به یادگیری این مهارت هستید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر دست به کار شده و کوئری زدن را آغاز کنید!

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید پایگاه‌های داده مورد نظر خود را در محیطی گرافیکی وزیبا ایجاد کرده و کدهای خود را نیز در همین محیط آماده کنید. با استفاده از این برنامه، شما کاربران می‌توانید به آسانی موجودیت‌های پایگاه داده خود را تعریف کرده و پس از ایجاد جداول و ستون‌های هریک، روباط موجود در بین آن‌ها را از طریق دیاگرام‌های گرافیکی تعیین کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار DbWrench را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DbWrench :

– سازگاری با انواع پایگاه‌های داده مای‌اس‌کیو‌ال (MySQL)، مایکروسافت اس‌کیو‌ال سرور (Microsoft SQL Server)، مایکروسافت اکسس (Microsoft Access) و …

– دارا بودن کدها و اسکریپت‌های آماده برای افزایش سرعت

– امکان تمرین کوئری‌ها در ادیتور نرم افزار

– قابلیت مدل‌سازی و طراحی جداول در قالب دیاگرام‌های گرافیکی

– فراهم ساختن امکان مهندسی معکوس پایگاه‌های داده

– توانایی خروجی گرفتن از دیاگرام‌ها در قالب تصاویر گرافیکی

– امکان تعریف کلیدهای خارجی تنها با یک کلیک

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DbWrench.cover1  300x211 - دانلود DbWrench 4.1.4 - نرم افزار مدیریت و ویرایش پایگاه‌های داده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR