دانلود Server Genius 3.7.11.14 – نرم افزار نظارت بر فعالیت سرور

دانلود Server Genius 3.7.11.14 - نرم افزار نظارت بر فعالیت سرور

 

دانلود Server Genius

| نرم افزار نظارت بر فعالیت سرور |

 

Server Genius 3.7.11.14 نام نرم افزاری است که مدیران سرور و کارشناسان فناوری اطلاعات (IT)، می‌توانند فعالیت سرورهای خود را به طور دائم زیر نظر داشته و از هرگونه تغییر در روند فعالیتی آنان به طور لحظه‌ای مطلع شوند. ارائه خدمات سرور، میزبانی وب و سرورهای مجازی به مشتریان، از جمله فعالیت‌هایی است که نیاز به مراقبت دائم و فراهم ساختن شرایط آپ‌تایم (UpTime) مناسب برای آن‌هاست. اگر شما نیز از فعالان در زمینه ارائه خدمات مرتبط با سرور و تجهیزات رایانه‌ای هستید، ما برایتان راهکاری را سراغ داریم که می‌توانید بسیاری از این قبیل کارها را بر عهده گرفته و شما را به طور لحظه‌ای از جدیدترین رخدادها مطلع سازد.

این نرم افزار، در واقع راهکاری مطمئن و عالی برای نظارت بر ارتباط کاربران به سرویس ریموت دسکتاپ است که امکاناتی کاربردی را برای مدیریت بهتر سرورها در اختیار شما می‌گذارد. به عنوان مثال، این نرم افزار شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید سرور خود را به شکلی موثرتر از قبل مدیریت کرده و نرم افزارهای پرکاربر کاربران را نیز شناسایی کنید تا بدین ترتیب از بتوانید سرورهای خود را به شکلی موثرتر از جنبه‌های فنی و یا مالی مدیریت کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Server Genius را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Server Genius :

– فراهم‌سازی ابزارهای کاربردی و مفید برای مدیریت سرور

– امکان ساده‌سازی عملیات نظارت بر وضعیت شبکه

– امکان اسکن دقیق و شناسایی مشکلات موجود در سرور، منابع سخت‌افزاری و …

– امکان دریافت گزارش لحظه‌ای از وضعیت سرور

– امکان کنترل میزان استفاده از منابع سخت‌افزاری و یا اینترنتی

– توانایی مدیریت سطوح دسترسی کاربران

– امکان شناسایی ابزارهای پرکاربرد از سوی کاربران

– امکان گزارش‌گیری از کاربران فعال در ریموت دسکتاپ

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Server Genius.cover1  300x143 - دانلود Server Genius 3.7.11.14 - نرم افزار نظارت بر فعالیت سرور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 162 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR