دانلود کتاب آموزش اکسل 2019 – Excel 2019 Bible

دانلود کتاب آموزش اکسل 2019 - Excel 2019 Bible

 

دانلود کتاب آموزش اکسل 2019

| Excel 2019 Bible |

 

کتاب آموزش اکسل 2019 (Excel 2019 Bible) نام یک کتاب مرجع فوق‌العاده برای یادگیری شیوه کار با مایکروسافت اکسل 2019 (Microsoft Excel 2019) و مهارت‌های مربوط به آن است. فرقی نمی‌کند که شما یک آماتور در دنیای اکسل باشید و یا اینکه با قسمت‌هایی از این نرم افزار اشنایی داشته و یا حتی اینکه یک حرفه‌ای کامل در آن باشید؛ زیرا که مفاهیم آموزشی این نرم افزار به گونه‌ای است که با هر بار مطالعه آن می‌توانید نکته جدیدی را یاد گرفته و به مهارت‌های خود بیفزایید. این کتاب آموزشی، در فروشگاه الکترونیکی آمازون، توانسته به امتیاز بالایی از سوی مخاطبین دست پیدا کند و همین امر، نمایانگر محتوای آموزشی ارزشمند آن است.

این کتاب آموزشی را می‌توان یک مرجع جامع و بسیار عالی برای یادگیری مایکروسافت اکسل 2019 به شمار آورد. از آنجا که به تازگی نسخه جدید محصول قدرتمند مایکروسافت آفیس 2019 در زمینه مدیریت و ساخت صفحات گسترده اکسل (Excel) معرفی و به بازار عرضه شده است، احتمال دارد که شما نیز به مانند شمار بسیاری از کاربران، هنوز با قسمت‌های بسیاری از این برنامه ناآشنا باشید. این کتاب جامع، سعی بر آن دارد تا از مفاهیم ابتدایی شروع کرده و شما را به طور دقیق باکلیه امکانات اصلی و جدید در این نرم افزار آشنا سازد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش اکسل 2019 را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: John Walkenbach, Richard Kusleika, Michael Alexander
تعداد صفحات: 1120
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR