دانلود بازی Street Racing 1.3.0 – مسابقات اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Street Racing 1.3.0 - مسابقات اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Street Racing برای اندروید

| بازی مسابقات اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Street Racing 1.3.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی The Rise است. اگر شما نیز از دوست‌داران مسابقات اتومبیل‌رانی در سطح شهر هستید، ما برایتان یک انتخاب ویژه را سراغ داریم! در این بازی فرصتی برای‌تان مهیاست تا بتوانید اتومبیل رویایی خود را انتخاب کرده و با دیگر رانندگان خلاف‌کار در سطح شهر به رقابت بپردازید. از آنجا که بالا بردن سرعت اتومبیل در سطح شهر، باعث زیر پای نهادن قوانین راهنمایی و رانندگی می‌گردد، شما با حضور در این رقابت‌ها در واقع با پلیس‌ها به مشکل جدی خواهید خورد! ولی با این حال، فرصتی مهیاست تا خودتان را به عنوان بهترین راننده در مسابقات شهری ثابت کنید!

در این بین شما می‌توانید خصوصیات اتومبیل انتخابی خود را مطابق با سلیقه خود تغییر داده و آن را به یک خودروی رویایی و بی‌نظیر در بین رقبا تبدیل کنید. در جریان این رقابت‌ها، هریک از اتومبیل‌ها دارای خصوصیات فنی و ظاهری منحصر به خود بوده و برنده مسابقات می‌تواند پول بسیاری را به جیب بزند! پس بهتر است که شما نیز دست به کار شده و شانس خود را برای پیروزی در این رقابت‌ها امتحان کنید. هم اکنون می توانید بازی Street Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Street Racing :

– دارا بودن ده‌ها اتومبیل مختلف برای تجربه لذت رانندگی در سطح شهر

– امکان برگذاری مسابقات 6 نفره با دیگر رانندگان

– امکان تغییر در مشخصه‌های فنی و ظاهری اتومبیل‌ها

– امکان بازی در حالت بی‌نهایت و رانندگی در نقاط مختلف شهر

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Street Racing1 150x84 - دانلود بازی Street Racing 1.3.0 - مسابقات اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Street Racing2 150x84 - دانلود بازی Street Racing 1.3.0 - مسابقات اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Street Racing3 150x84 - دانلود بازی Street Racing 1.3.0 - مسابقات اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Street Racing4 150x84 - دانلود بازی Street Racing 1.3.0 - مسابقات اتومبیل‌رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25 + 82 + 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR