دانلود بازی Racing Ferocity 3D: Endless 1.4 – مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Racing Ferocity 3D: Endless 1.4 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Racing Ferocity 3D: Endless برای اندروید

| بازی تیراندازی اول شخص برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Racing Ferocity 3D: Endless 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی GAMEXIS است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اتومبیل‌رانی و تجربه چالش رقابت با دیگر رانندگان هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جدید و مهیج را از دست ندهید. این بازی سعی بر آن دارد تا مسابقات اتومبیل‌رانی را از نمایی به تصویر بکشد که هیجان و تنش واقعی آن به بهترین شکل ممکن برای پلیرها قابل لمس باشد. به ادعای سازندگان این بازی، شما با یکی از بهترین عناوین اتومبیل‌رانی از لحاظ کیفیت گرافیکی طرف هستید و تعامل فضای این بازی با اتومبیل شما به نحوی است که مشابه آن را فقط و فقط می‌توان در عناوین بسیار قوی و شناخته شده تجربه کرد.

در این بازی ده‌ها اتومبیل شیک و مدرن از سازندگان مختلف در سراسر جهان گردآوری شده است که امکانات گسترده‌ای برای شخصی‌سازی هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای مثال، شما مطابق با سلیقه خود در هریک از رقابت‌ها می‌توانید خصوصیات اتومبیل را تغییر داده و آن را مطابق با سلیقه خود درآورید. رقابت‌ها در این بازی به سبک‌های مختلفی به انجام می‌رسند که از جمله آن‌ها می‌توان به رقابت با دیگر رانندگان، چالش زمان، تعقیب و گریز پلیسی، چالش‌ها و حالت بی‌نهایت اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Racing Ferocity 3D: Endless را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Racing Ferocity 3D: Endless :

– دارا بودن تنظیمات مختلف برای کنترل خودرو حین رانندگی

– امکان تجربه بازی در حالات متنوعی همچون چالش زمان، تعقیب و گریز پلیسی، چالش‌ها، رقابت با دیگران و حالت بی‌نهایت

– قابلیت شخصی‌سازی اتومبیل‌ها

– گیم‌پلی خلاقانه و گرافیک چشم‌نواز و عالی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه عناصر بازی

– صداپردازی مهیج و بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Racing Ferocity 3D1 150x84 - دانلود بازی Racing Ferocity 3D: Endless 1.4 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Ferocity 3D2 150x84 - دانلود بازی Racing Ferocity 3D: Endless 1.4 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Ferocity 3D3 150x84 - دانلود بازی Racing Ferocity 3D: Endless 1.4 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing Ferocity 3D4 150x84 - دانلود بازی Racing Ferocity 3D: Endless 1.4 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR