دانلود بازی Farming Simulator 19 Alpine Farming برای PC

دانلود بازی Farming Simulator 19 برای PC

 

دانلود بازی Farming Simulator 19 برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز کشاورزی 2019 |

| نسخه معتبر CODEX |

 

نسخه جدید Farming Simulator 19 Alpine Farming-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

آپدیت Farming Simulator 19 GRIMME Equipment Pack DLC-CODEX اضافه شد…

Farming Simulator 19 Alpine Farming بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2018 توسط Focus Home Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. انتظارها به پایان رسید و هم‌اکنون می‌توانید از نخستین کسانی باشید که شبیه‌ساز کشاورزی 2019 را تجربه می‌کند! در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی نسخه جدید بازی محبوبی در خدمت شما گیمرها هستیم که سازندگان آن در طی چند سال اخیر، موفق به کسب موفقیت‌های چشم‌گیری در این زمینه شده‌اند. اولین و مهم‌ترین تغییر در نسخه جدید این بازی، معرفی موتور گرافیکی کاملا جدیدی است که تجربه شما را در دنیای این بازی به شکلی عجیبی به واقعیت نزدیک می‌کند! در این بازی، مطابق همیشه شما به عنوان یک کشاورز ماهر مشغول به کار شده و به ده‌ها ابزار مختلف برای مدیریت مزرعه دسترسی دارید. این شغل سخت و دشوار، مهارت‌های خاص خود را می‌طلبد و البته این را نیز باید در نظر داشت که با وجود ابزارآلات پیشرفته، شما می‌توانید یک فضای کاملا مدرن و جدید را از کشاورزی تجربه کنید. به بیان دیگر، کشاورزی در این بازی هیچ رنگ و بویی از مدیریت سنتی محصولات نداشته و شما می‌توانید کشاورزی و برداشت محصولات را با بهره‌گیری از شیوه‌های مدرن تجربه کنید.

بازی شبیه‌ساز کشاورزی 2019، امکانی را برای شما مهیا می‌سازد تا این شغل پرچالش و جذاب را به کمک مجموعه‌ای از تجهیزات و وسایل نقلیه پیشرفته بر عهده گیرید. سازندگان این بازی ضمن رعایت کلیه جوانب موجود در این شغل حساس، با بسیاری از سازندگان وسایل نقلیه مختلف همکاری نزدیک داشته و سعی کرده‌اند تا همه آن‌ها را با دقت بسیار بالا طراحی و برای علاقه‌مندان به ارمغان آورند. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که کشاورزی در کشورهای اروپایی و یا آمریکایی به چه شکلی انجام می‌گیرد؟ اگر چنین است، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی، سری به زندگی روستایی در این کشورها زده و نحوه کاشت، داشت و برداشت محصولات و همچنین نگهداری از حیوانات اهلی در روستا را در این مناطق از نمای نزدیک مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Farming Simulator 19 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Farming Simulator 19 1 300x169 - دانلود بازی Farming Simulator 19 Alpine Farming برای PC Farming Simulator 19 2 300x169 - دانلود بازی Farming Simulator 19 Alpine Farming برای PC

 

Farming Simulator 19 3 300x169 - دانلود بازی Farming Simulator 19 Alpine Farming برای PC Farming Simulator 19 4 300x169 - دانلود بازی Farming Simulator 19 Alpine Farming برای PC

 

تریلر بازی Farming Simulator 19 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Core i3-2100T @ 2.5GHz or AMD FX-4100 @3.6 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 650, AMD Radeon HD 7770 Graphics Card or Better (min. 2 GB VRAM, DX11 Support)
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 20 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.9 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR