دانلود بازی Parking Mayhem 0.3 – شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید

دانلود بازی Parking Mayhem 0.3 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید

 

دانلود بازی Parking Mayhem برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید |

 

Parking Mayhem 0.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک پارک تومبیل از استودیوی بازی سازی Tech BLA است. پارک کردن خودرو در گوشه و کنار خیابان، نیاز به مهارت و تجربه در این زمینه دارد. بسیاری از افراد با وجود اینکه مهارت کاملی بر روی رانندگی و هدایت اتومبیل دارند، برای پارک کردن اتومبیل با ضعف چشم‌گیر مواجهند. بازی اندرویدی جدید که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، فرصتی را مهیا خواهد ساخت تا بتوانید این مهارت را در محیطی مجازی تجربه و تمرین کنید. در این بازی شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کرده و ضمن حرکت دادن آن در سطح شهر، آن را در مناطق تعیین شده در هر مرحله پارک کنید.

برای پارک کردن اتومبیل خود در نقاط تعیین شده در هر مرحله، شما باید مهارت و تجربه خاصی را کسب کرده و خودتان را آماده هرگونه چالش کنید. سازندگان این بازی مهیج و جذاب، ده‌ها ماموریت چالش‌برانگیز را در پیش روی شما قرار می‌دهد تا به وسیله آن‌ها بتوانید جوانب مهم در پارک خودرو را فرا گرفته و مهارت خود را در این زمینه بهبود بخشید. هم اکنون می توانید بازی Parking Mayhem را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Parking Mayhem :

– امکان تجربه لذت واقعی رانندگی و پارک اتومبیل

– دارا بودن ده‌ها مرحله مهیج و جذاب

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه هدایت اتومبیل

– امکان رانندگی با 5 اتومبیل مختلف

– گیم‌پلی خلاقانه و سه‌بعدی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Parking Mayhem1 150x88 - دانلود بازی Parking Mayhem 0.3 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید Parking Mayhem2 150x88 - دانلود بازی Parking Mayhem 0.3 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید Parking Mayhem3 150x88 - دانلود بازی Parking Mayhem 0.3 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید Parking Mayhem4 150x88 - دانلود بازی Parking Mayhem 0.3 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 66.95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR