دانلود آپ 6.4.2 AP – Asan Pardakht – اپلیکیشن آسان پرداخت برای اندروید

دانلود آپ 2.7.9 - اپلیکیشن آسان پرداخت برای اندروید

 

دانلود آپ برای اندروید

| اپلیکیشن آسان پرداخت برای اندروید |

 

آپ 6.4.2 AP – Asan Pardakht اپلیکیشن رسمی آسان پرداخت برای دستگاه‌های اندروید است که بسیاری از خدمات غیرحضوری را از طریق تلفن همراه میسر می‌سازد. تا همین چند سال قبل، تعداد کدهای دستوری موجود بر روی اپراتورها بسیار کم و محدود بود. برای مثال، کاربران اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، هریک به تعداد انگشت‌شماری از کدها دسترسی داشتند که از آن‌ها برای اعلام موجودی، شارژ مجدد سیم‌کارت اعتباری و از این قبیل موارد استفاده می‌شد. در طی چند سال اخیر، تعداد این کدها و کاربردهای آنان رشد چشم‌گیری داشته و از جمله خدمات جدید کدهای دستوری می‌توان به امکان پرداخت قبض‌ها، خرید بسته‌های اینترنت، پرداخت هزینه به موسسات خیریه، کمک مالی به تیم باشگاهی (استقلال، پرسپولیس، تراکتور) و … اشاره کرد. یکی از سرویس‌های محبوب و شناخته شده از کدهای دستوری، توسط شرکت آسان پرداخت (آپ) ارائه می‌شود. با استفاده از آسان پرداخت، کاربران می‌توانند به آسانی اقدام به خرید شارژ کرده و قبوض خدماتی، قبض موبایل، قبض جریمه و … را پرداخت کنند. همچنین کاربران می‌توانند وجه مورد نظر خود را به صورت شتابی کارت به کارت کرده و یا اینکه با شرکت در جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌]ای ماهانه آسان پرداخت، شانس خود را برای کسب جوایز برتر امتحان کنند.

اپلیکیشن آپ یک نرم افزار بسیار کاربردی و رایگان است که با استفاده از آن، می‌ـوانید امکانات پرداخت را به روشی متفاوت و آسان‌تر از همیشه در اختیار بگیرید. اگر کارت بانکی شما هم دارای محدودیت خرید شارژ موبایل است، اپلیکیشن آپ می‌تواند به هر میزان که بخواهید برای شما شارژ سیم‌کارت تهیه کند. از این روی دیگر مجبور نیستید که برای برقراری یک مکالمه کوتاه، اقدام به خرید مبالغ بالای شارژ سیم‌کارت کنید؛ زیرا که در آسان پرداخت شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، شارژ دلخواه را تهیه کرده و مبلغ آن را از طریق رمز دوم کارت بانکی خود پرداخت نمایید. نکته مهم و محبوب در آپ، این است که کلیه خدمات آن رایگان بوده و کاربران می‌توانند با هر تراکنش امتیاز دریافت کنند. این امتیازها به صورت ریالی به کیف پول کاربران واریز شده و در تراکنشات بعدی می‌تواند از این اعتبار برای خرید استفاده کرد. علاوه بر این‌ها، تراکنش از آپ شانس شرکت در قرعه‌کشی آسان پرداخت را افزایش داده و شاید این شما باید که در قرعه‌کشی هفته‌های آتی آسان پرداخت، برنده جوایزه نفیس آن باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار آپ برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار آپ :

– امکان خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، همراه اول، رایتل و ..

– امکان انتقال وجه کارت به کارت

– توانایی خرید بلیط هواپیما و قطار

– قابلیت شارژ اعتبار اسنپ برای حساب خود و دیگران

– امکان شارژ کیف پول آپ و پرداخت بدون نیاز به وارد کردن مشخصات بانکی

– امکان استفاده از سرویس شارژ خودکار برای کاربران ایرانسل

– امکان خرید بسته‌های اینترنتی ویژه

– امکان پرداخت آسان و غیرحضوری انواع قبوض

– امکان پرداخت جریمه‌های راهنمایی و رانندگی

– کمک به موسسات خیریه

– امکان خرید بیمه‌نامه شخص ثالث، آتش‌سوزی مسکونی، بیمه حوادث انفرادی، بیمه حوادث سفر و …

– امکان مدیریت چندین کارت بانکی در حساب آپ

– امکان دریافت امتیاز به ازای هر تراکنش

– امکان پرداخت با استفاده از امتیازهای آپ

 

 

ویژگی های نسخه جدید:
بهبود ورود اطلاعات مسافرین بلیط قطار
اضافه شدن امکان برداشت مستقیم از حساب های بانک ملی
رفع باگ و بهبود کارآیی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

aspardproject1 84x150 - دانلود آپ 6.4.2 AP - Asan Pardakht - اپلیکیشن آسان پرداخت برای اندروید aspardproject2 84x150 - دانلود آپ 6.4.2 AP - Asan Pardakht - اپلیکیشن آسان پرداخت برای اندروید aspardproject3 84x150 - دانلود آپ 6.4.2 AP - Asan Pardakht - اپلیکیشن آسان پرداخت برای اندروید aspardproject4 84x150 - دانلود آپ 6.4.2 AP - Asan Pardakht - اپلیکیشن آسان پرداخت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR