دانلود File Manager 1.14 – فایل منیجر متریال، قدرتمند و کاربردی برای اندروید

دانلود File Manager 1.14 - فایل منیجر متریال، قدرتمند و کاربردی برای اندروید

 

دانلود File Manager برای اندروید

| فایل منیجر متریال، قدرتمند و کاربردی برای اندروید |

 

File Manager 1.14 نام نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه مدیریت فایل برای کاربران گوشی و تبلت‌های اندروید است. اگر شما نیز به دنبال ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند برای مدیریت فایل‌های خود در سیستم عامل اندروید هستید، این برنامه می‌تواند تمام نیازهای شما در این حیطه را تحت پوشش قرار دهد. امکاناتی از قبیل جستجو و کاوش در بین فایل‌ها/فولدرها، توانایی جابه‌جایی داده‌ها بین حافظه داخلی/مموری کارت، حذف کردن فایل‌ها و فولدرها، تغییر نام، مدیریت فایل‌های فشرده و یا فشرده‌سازی فایل‌ها، رمزگذاری بر روی فایل‌ها، مدیریت فضاهای ابری، پاک‌سازی اطلاعات اضافی و … از مهم‌ترین امکاناتی است که با دانلود این برنامه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

رابط گرافیکی این نرم افزار به سبک متریال طراحی شده و تمام کاربران در همان نگاه اول عاشق آن خواهند شد. علاوه بر این، رنگ مربوط به محیط نرم افزار را نیز می‌توان مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. با استفاده از این برنامه، شما کاربران می‌توانید انواع اطلاعات خود از قبیل اسناد متنی، فایل‌های فشرده، فایل‌های چندرسانه‌ای و … را در حافظه داخلی، مموری کارت و یا فضاهای ابری مدیریت کرده و آسانی آن‌ها را در بین همدیگر منتقل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار File Manager برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار File Manager :

– امکان تغییر دادن محیط کاربری نرم افزار به رنگ‌های گوناگون

– امکان مدیریت فایل‌ها و فولدرها در فضاهای ابری

– توانایی مدیریت، ویرایش، حذف، تغییر نام و فشرده‌سازی فایل‌ها در حافظه داخلی، مموری کارت و انواع حساب‌های ابری

– امکان مدیریت فایل‌های صوتی و اجرای فایل‌ها

– توانایی مدیریت اپلیکیشن‌های نصب شده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

File Manager1 100x150 - دانلود File Manager 1.14 - فایل منیجر متریال، قدرتمند و کاربردی برای اندروید File Manager2 100x150 - دانلود File Manager 1.14 - فایل منیجر متریال، قدرتمند و کاربردی برای اندروید File Manager3 100x150 - دانلود File Manager 1.14 - فایل منیجر متریال، قدرتمند و کاربردی برای اندروید File Manager4 100x150 - دانلود File Manager 1.14 - فایل منیجر متریال، قدرتمند و کاربردی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13.17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR