دانلود CodeLite 16.0.0 x86/x64 Win/Mac – محیط توسعه و کدنویسی رایگان

دانلود CodeLite 12.0.0.0 x86/x64 - محیط توسعه و کدنویسی رایگان

 

دانلود CodeLite

| محیط توسعه و کدنویسی رایگان |

 

CodeLite 16.0.0 x86/x64 Win/Mac نام نرم افزاری است که با عرضه رایگان خود توانسته توجه میلون‌ها توسعه‌دهنده از سراسر دنیا را به خود جلب کند. اگر شما نیز از شاغلین حرفه برنامه‌نویسی کامپیوتر هستید، احتمالا بر روی انتخاب آی‌دی‌ای (IDE) یا محیط توسعه خود حساسیت ویژه‌ای دارید. امروزه ده‌ها انتخاب مختلف برای کدنویسی در محیط‌ها برای کاربران وجود دارد. ولی هریک از این برنامه‌ها، بسته به نوع نیاز کاربران متغیر بوده و توسعه‌دهندگان پس از سبک و سنگین کردن هریک، انتخاب نهایی را انجام می‌دهند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، یک محیط توسعه رایگان، زیبا و در عین حال قدرتمند است که امکان کدنویسی در انواع زبان‌های جاوا اسکریپت (JavaScript)، پی‌اچ‌پی (PHP)، سی (C) و سی‌پلاس‌پلاس (++C) را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رابط گرافیکی این نرم افزار، متناسب با نیاز توسعه‌دهندگان طراحی شده است و هر فرد می‌تواند بخش‌های بسیاری از آن را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کند. از مهم‌ترین امکانات این نرم افزار می‌توان به استفاده از ابزار اشکال‌زدایی کدها، های‌لایت کردن سینتکس زبان‌ها، امکان تخصیص کلیدهای میانبر و بسیاری دیگر اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار CodeLite را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CodeLite :

– سازگاری با سینتکس زبان‌های سی، سی‌پلاس‌پلاس، جاوا، اکس‌ام‌ال، لوآ، پی‌اچ‌پی، جاوا اسکریپت، پایتون، اچ‌تی‌ام‌ال، اس‌کیو‌الو …

– سازگاری با کامپایلر زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف

– امکان نصب انواع پلاگین‌های کاربردی

– امکان بررسی دقیق متغیرها در طول اجرای برنامه‌

– نمایش وضعیت حافظه حین اجرا

– فراهم‌سازی محیط توسعه بسیار عالی برای انواع زبان‌های برنامه‌نویسی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CodeLite.cover1  300x163 - دانلود CodeLite 16.0.0 x86/x64 Win/Mac - محیط توسعه و کدنویسی رایگان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 42/33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR