دانلود Wordfast Pro 5.6.0 – نرم افزار قدرتمند برای مترجمین زبان

دانلود Wordfast Pro 5.6.0 - نرم افزار قدرتمند برای مترجمین زبان

 

دانلود Wordfast Pro

| نرم افزار قدرتمند برای مترجمین زبان |

 

Wordfast Pro 5.6.0 نام نرم افزاری است که به کمک مترجمین زبان آمده و نیازهای آنان را تحت پوشش قرار می‌دهد. ترجمه متن، یکی از مهم‌ترین توانایی‌هایی است که یک فرد می‌تواند برای پیشبرد اهداف شغلی و حرفه‌ای خود از آنان استفاده نماید. تسلط به زبان‌هایی غیر از زبان مادری، فرد را قادر می‌سازد تا توانایی برقراری ارتباط با جوامع بیشتری را داشته باشد و به همین ترتیب، موفقیت خود را در زمینه‌های مختلف افزایش دهد. از طرف دیگر، نیاز به جدیدترین اطلاعات، تحقیقات و مقالات روز دنیا نیازمند آن است که افراد مهارت زبان خود را به یک یا چند زبان دیگر نیز بهبود بخشند. ولی این کار به آسانی انجام نمی‌پذیرد و ترجمه متن، زمان بسیار زیادی را از افراد می‌گیرد.

یک مترجم حرفه‌ای، فردی است که با کلیه قواعد زبان مبدأ و مقصد آشنا بوده و با چندین سال تجربه کار در این زمینه، توانسته باشد به سطح قابل قبولی از این مهارت دست پیدا کند. نرم افزار وردفست، از دسته ابزارهای حرفه‌ای در زمینه ترجمه متن است که امکانات نسبتا گسترده‌ای را در اختیار متخصصین زبان قرار می‌دهد. رویکرد مبتنی بر حافظه در این نرم افزار، مترجمین را قادر می‌سازد تا بتوانند از ترجمه‌های قدیمی خود در پروژه‌های جدید نیز استفاده کرده و بدین ترتیب سرعت امور خود را افزایش دهند. هم اکنون می توانید نرم افزار Wordfast Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wordfast Pro :

– در دسترس بودن بر روی ویندوز، لینوکس و مک

– دارا بودن محیط گرافیکی کاربرپسند

– امکان مدیریت و جستجوی آسان در بین پروژه‌ها

– امکان ترجمه پروژه‌ها به چند زبان مختلف

– سازگاری با فایل فرمت‌های مختلف نظیر اسناد آفیس، فایل‌های پی‌دی‌اف و …

– امکان صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها برای مترجمین

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wordfast Pro.cover1  300x211 - دانلود Wordfast Pro 5.6.0 - نرم افزار قدرتمند برای مترجمین زبان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 267 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR