دانلود بازی Robot Fighting 2 – Minibots 3D 2.6.0 – جنگ ربات 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Robot Fighting 2 - Minibots 3D 2.3.10 - جنگ ربات 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Robot Fighting 2 – Minibots 3D برای اندروید

| بازی جنگ ربات 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Robot Fighting 2 – Minibots 3D 2.6.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Real Fighting است. در این بازی اندرویدی، فرصتی برایتان مهیا شده تا بتوانید هدایت یک اتومبیل مجهز به انواع سلاح‌های مرگبار را به دست گرفته و نبردی مهیج و جذاب را تجربه کنید. ده‌ها ربات دیدنی و جذاب در این بازی آماده حضور شما در میادین پرتنش این بازی هستند. از این روی پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست نداده و با حضور در این بازی، خودتان را به عنوان راننده یک ربات پرقدرت به اثبات برسانید. خودروهای طراحی شده برای این نبرد، غیرقابل نابودی هستند و ضرباتی بسیار خطرناک و مهلک را به همدیگر وارد می‌کنند. هریک از اتومبیل‌ها در بازی به سلاحی خاص مجهز بوده و خود را برای مسابقاتی مرگبار آماده می‌کند. شما نیز می‌توانید ماشین دلخواه خود را در گاراژ طراحی کرده و ضمن تجهیز آن به انواع سلاح‌ها، جذابیتی خاص را در محتوای این بازی تجربه نمایید.

 گیم‌پلی این بازی به صورت 3 بعدی طراحی شده و پلیرها می‌توانند ضمن حضور در میادین نبرد، گروه‌هایی چند نفره تشکیل داده و با دوستان خود وارد رقابت شوند. علاوه بر این‌ها، هریک از پلیرها می‌توانند ضمن نابود ساختن دیگر بازیکنان، امتیاز و درآمد خود را ارتقا دهند و بدین ترتیب، سلاح‌های در دسترس را ارتقا دهند. هم اکنون می توانید بازی Robot Fighting 2 – Minibots 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Robot Fighting 2 – Minibots 3D :

– دارا بودن تعداد 15 اتومبیل جنگی مختلف با سبک‌های منحصر به فرد نبرد

– امکان شخصی‌سازی اتومبیل‌ها و تجهیزات جنگی آنان

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه صحنه نبرد و درگیری ربات‌ها

– امکان تشکیل گروه‌های چند نفره برای نبرد با دیگر پلیرها

– پردازش گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Robot Fighting 2 Minibots 3D1 150x84 - دانلود بازی Robot Fighting 2 - Minibots 3D 2.6.0 - جنگ ربات 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Robot Fighting 2 Minibots 3D2 150x84 - دانلود بازی Robot Fighting 2 - Minibots 3D 2.6.0 - جنگ ربات 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Robot Fighting 2 Minibots 3D3 150x84 - دانلود بازی Robot Fighting 2 - Minibots 3D 2.6.0 - جنگ ربات 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Robot Fighting 2 Minibots 3D4 150x84 - دانلود بازی Robot Fighting 2 - Minibots 3D 2.6.0 - جنگ ربات 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 123/95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR