دانلود Plum Amazing iWatermark Pro 2.5.5 – نرم افزار چسباندن واترمارک بر روی تصاویر

دانلود Plum Amazing iWatermark Pro 2.5.5 - نرم افزار چسباندن واترمارک بر روی تصاویر

 

دانلود Plum Amazing iWatermark Pro

| نرم افزار چسباندن واترمارک بر روی تصاویر |

 

Plum Amazing iWatermark Pro 2.5.5 نام نرم افزاری است که کمک می‌کند تا بتوانید از تصاویر خود در فضای دیجیتال محافظت کنید. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در زمینه‌های عکاسی، طراحی یا … اشتغال دارید، احتمالا به خوبی می‌دانید که انتشار تصاویر بدون واترمارک در فضای اینترنت، ممکن است موجب سوء استفاده دیگران از عکس‌های شما شود. این نرم افزار بدون نیاز به استفاده از هیچگونه ابزار جانبی دیگر، کاربران را قادر می‌سازد تا بر روی تصاویر خود به صورت گروهی واترمارک قرار دهند تا بدین وسیله از امکان سوء استفاده تصاویر توسط دیگران جلوگیری به عمل آورده شود. با استفاده از این نرم افزار، در واقع شما می‌توانید لوگو یا برند مخصوص خود را بر روی عکس دلخواه خود قرار داده و سپس آن را در فضای آنلاین منتشر کنید. بدین ترتیب دیگر هیچ امکانی برای سوء استفاده از عکس‌ها باقی نخواهید گذاشت!

واقعیت امر این است که حتی یک واترمارک کوچک هم می‌تواند از دزدی تصاویر شما جلوگیری به عمل آورد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید تنها با یک کلیک، بر روی یک و یا هزاران تصویر در عرض چند ثانیه کوتاه، واترمارک قرار دهید. بدین ترتیب، حتی کاربران تازه‌کار هم می‌توانند بر روی آلبوم تصاویر خود واترمارک قرار دهند و از سوء استفاده آنان جلوگیری به عمل آورند. هم اکنون می توانید نرم افزار Plum Amazing iWatermark Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Plum Amazing iWatermark Pro :

– امکان قرار دادن واترمارک بر روی هزاران تصویر تنها با یک کلیک!

– قابلیت تغییر دادن سایز تصاویر به یک اندازه مشخص

– توانایی ایجاد تصویر بند انگشتی برای تصاویر دارای واترمارک

– امکان استفاده از متن، تصویر، لوگو یا … به عنوان واترمارک

– امکان چرخش و مقیاس‌بندی واترمارک تصاویر

– امکان استفاده از افکت‌های زیبا و جذاب برای واترمارک تصاویر

– سازگاری با ده‌ها فرمت گرافیکی مختلف

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iWatermark Pro.cover1  300x143 - دانلود Plum Amazing iWatermark Pro 2.5.5 - نرم افزار چسباندن واترمارک بر روی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 114 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR