دانلود بازی Monster Truck.io 1.0.7 – تصادفات ماشین هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Monster Truck.io 1.0.6 - تصادفات ماشین هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Monster Truck.io برای اندروید

| بازی تصادفات ماشین هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Monster Truck.io 1.0.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Adiscope است. به دنیای ماشین هیولا خوش آمدید! جایی که شما به عنوان راننده یک وسیله نقلیه سنگین با چرخ‌هایی بزرگ، باید هرآنچه در شهر می‌بینید را بر هم بریزید! بله درست متوجه شده‌اید! برخلاف دیگر بازی‌ها که پلیر را مجبور به “ساختن” می‌کنند، در این بازی شما باید نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرید تا هرآنچه که در مسیر می‌بینید را از بین ببرید. بدین منظور، تعداد 30 ماشین هیولا با ساختاری مشابه به همدیگر برای شما مهیا شده است که با تصادفات آن می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید.

وضعیت رتبه‌بندی هر پلیر در این بازی، بر اساس میزان تصادفات وی انجام می‌گیرد. در واقع زمانی شما می‌توانید به کسب رتبه‌های بالاتر در بین دیگر رقبا برسید که با وسیله نقلیه خود تصادفاتی بزرگ و پرخسارت‌تر را رقم زده باشید! شهری که در این بازی با آن سر و کار دارید، دارای یک محیط گرافیکی بسیار زیباست که این محیط تا مدت زمان زیادی بدین شکل دوام نخواهد آورد؛ زیرا که هریک از ماشین‌های هیولا سعی می‌کنند برای کسب درآمد بیشتر، آسیب بیشتری را به آن وارد کنند. در صورتی که شما نیز از دوست‌داران این سبک از بازی‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه تصادفات ماشین هیولا را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Monster Truck.io را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Monster Truck.io :

– دارا بودن تعداد 40 ماشین هیولای مختلف

– امکان ارتقا دادن مشخصه‌های ظاهری و فنی اتومبیل‌ها

– قابلیت تجهیز وسایل نقلیه به انواع سلاح‌ها –

امکان بازی به صورت آفلاین/آنلاین

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Monster Truck.io1  84x150 - دانلود بازی Monster Truck.io 1.0.7 - تصادفات ماشین هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت Monster Truck.io2  84x150 - دانلود بازی Monster Truck.io 1.0.7 - تصادفات ماشین هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت Monster Truck.io3  84x150 - دانلود بازی Monster Truck.io 1.0.7 - تصادفات ماشین هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت Monster Truck.io4  84x150 - دانلود بازی Monster Truck.io 1.0.7 - تصادفات ماشین هیولا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR