دانلود بازی Food Conga 1.1.1 – شکار غذا برای اندروید

دانلود بازی Food Conga 1.1.1 - شکار غذا برای اندروید

 

دانلود بازی Food Conga برای اندروید

| بازی شکار غذا برای اندروید |

 

Food Conga 1.1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک فکری از استودیوی بازی سازی Mokuni LLC است. برخلاف دیگر بازی‌هایی که در سبک آشپزی و مدیریت مشتریان تاکنون تجربه کرده‌اید، این بار قرار است که سفارشات مشتریان خود را با سختی و دشواری بیشتری به دست آورید! در این بازی، شما به عنوان یک سر‌آشپز نقش‌آفرینی می‌کنید که سعی دارد تا سفارشات مشتریان را به موقع به دست آن‌ها برساند. اما آیا همه چیز به همین سادگی است؟ مطلقا خیر! برای آماده کردن سفارشات مشتریان، شما باید غذای مورد نظر آن‌ها را شکار کرده و در زمان مناسب تحویل دهید.

سرآشپز داستان این بازی، برای تهیه غذای مشتریان خود با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند که هریک از آن‌ها، مسیر وی را برای کسب درآمد سخت و دشوار می‌کنند. برای مثال، ماشین‌ها در این شهر کوچک علاقه‌ای به ترمز زدن نداشته و همین موضوع سبب می‌شود که سرآشپز برای تهیه غذای مشتریان، با خطر مرگ و زندگی مواجه باشد. علاوه بر این، در مسیر جمع‌آوری مواد غذایی، سرآشپز باید از سد خرس‌های وحشی نیز گذر کند. تنها در صورتی می‌توان مراحل بازی را پشت سر گذاشت که سرآشپز کلیه اجزای مواد غذایی را جمع‌آوری کرده و در زمان مناسب به مشتریان برساند. هم اکنون می توانید بازی Food Conga را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Food Conga :

– امکان افزایش قدرت و امکانات سرآشپز

– تجربه چالش مرگ و زندگی برای جمع‌آوری مواد غذایی

– دارا بودن ده‌ها ماموریت مهیج و جذاب

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Food Conga1 84x150 - دانلود بازی Food Conga 1.1.1 - شکار غذا برای اندروید Food Conga2 84x150 - دانلود بازی Food Conga 1.1.1 - شکار غذا برای اندروید Food Conga3 84x150 - دانلود بازی Food Conga 1.1.1 - شکار غذا برای اندروید Food Conga4 84x150 - دانلود بازی Food Conga 1.1.1 - شکار غذا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR