دانلود بازی Modern Combat Versus: New Online Multiplayer FPS 1.10.20 – جنگاوری مدرن برای اندروید

دانلود بازی Modern Combat Versus: New Online Multiplayer FPS 1.10.20 - جنگاوری مدرن برای اندروید

 

دانلود بازی Modern Combat Versus: New Online Multiplayer FPS برای اندروید

| بازی جنگاوری مدرن برای اندروید |

 

Modern Combat Versus: New Online Multiplayer FPS 1.10.20 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Gameloft است. بسیاری از شما با کمپانی بازی‌سازی گیم‌لافت آشنایی کامل دارید! این شرکت بازی‌سازی، به این دلیل در بین کاربران شهرت یافته است که عناوینی گرافیکی و فوق‌العاده را در چند سال اخیر عرضه کرده و همین امر به عنوان علت محبوبیت بسیار بالای بازی‌های عرضه شده توسط این استودیوی بازی‌سازی به شمار می‌رود. اگر شما نیز از دوست‌داران عناوین عرضه شده توسط کمپانی گیم‌لافت هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نسخه جدید بازی جنگاوری مدرن را از دست ندهید. به عقیده بسیاری از کارشناسان، نسخه جدید این بازی را باید به عنوان برترین بازی اکشن در سال 2018 به شمار آورد. در این بازی، شما می‌توانید مامور نظامی دلخواه خود را انتخاب کرده و ضمن تشکیل یک تیم آنلاین با دیگر رزمندگان جهان، به نبردهایی تن‌به‌تن از نمای اول شخص بپیوندید.

این بازی اندرویدی گرافیکی و جدید، در سبک و سیاق بازی‌های کنسولی بوده و دارای کیفیت چشم‌نواز و بسیار جذابی است که پلیرها را در همان نگاه اول به خود جذب می‌کند. میلیون‌ها پلیر در سراسر دنیا، دائما در حال تجربه این بازی بوده و تب و تاب داغی را در فضای نبردهای آن تجربه می‌کنند. این بازی به صورت آنلاین بوده و کلیه نبردها در آن را باید ضمن اتصال به اینترنت تجربه کنید. بدین صورت که هر تیم، شامل 4 رزمنده مختلف است که شما می‌توانید ضمن همکاری با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا، در برابر حریفان خود ایستادگی کرده و رتبه جهانی خود را ارتقا دهید. هم اکنون می توانید بازی Modern Combat Versus: New Online Multiplayer FPS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Modern Combat Versus: New Online Multiplayer FPS :

امکان حضور در میادین نبرد در قالب گروه‌های 4 نفره

– دارا بودن ده‌ها مامور نظامی مختلف برای به اجرا در آوردن وظایف

– امکان ساخت و یا پیوستن به گروه‌های آنلاین در سراسر دنیا

– دارا بودن تعداد 6 نقشه مختلف برای تجربه نبرد تن به تن

– دارا بودن سیستم رتبه‌بندی آنلاین و جهانی

– دارا بودن کیفیت گرافیکی کنسولی و فوق‌العاده عالی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط و جلوه‌های صوتی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Modern Combat Versus1 150x84 - دانلود بازی Modern Combat Versus: New Online Multiplayer FPS 1.10.20 - جنگاوری مدرن برای اندروید Modern Combat Versus2 150x84 - دانلود بازی Modern Combat Versus: New Online Multiplayer FPS 1.10.20 - جنگاوری مدرن برای اندروید Modern Combat Versus3 150x84 - دانلود بازی Modern Combat Versus: New Online Multiplayer FPS 1.10.20 - جنگاوری مدرن برای اندروید Modern Combat Versus4 150x84 - دانلود بازی Modern Combat Versus: New Online Multiplayer FPS 1.10.20 - جنگاوری مدرن برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR