دانلود CreateInstall Free 8.4.9 – ساخت آسان فایل‌های نصبی

دانلود CreateInstall Free 8.4.9 - ساخت آسان فایل‌های نصبی

 

دانلود CreateInstall Free

| ساخت آسان فایل‌های نصبی |

 

CreateInstall Free 8.4.9 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند برای افرادی است که می‌خواهند به سادگی فایل نصبی ایجاد کنند. یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم پس از توسعه یک نرم افزار، این است که فایل نصبی مخصوصی را برای راه‌اندازی سریع بر روی سیستم مخاطبین آماده کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌‌کنیم، راهکاری عالی برای ساخت فایل‌های نصب/حذف برنامه‌هاست. کاربران با استفاده از این برنامه به سادگی می‌توانند بسته نرم افزاری خود را در داخل یک پکیج نصبی فشرده‌سازی و در اختیار دیگر افراد قرار دهند.

برای استفاده از این برنامه، هیچ نیازی به طی اقدامات پیچیده و دشوار نیست؛ زیرا که تنها با چند کلیک ساده و با محیط کاربری گویای این نرم افزار می‌توان یک فایل نصبی بسیار ساده و زیبا را ایجاد کرد. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید فایل نصبی دلخواه خود را به همراه نام محصول، ورژن و یا آدرس وب‌سایت خود ایجاد نمایید تا مخاطبین بتوانند با چند کلیک ساده، آن را بر روی سیستم خود نصب کنند. علاوه بر این‌ها، کاربر می‌تواند فایل مخصوص حذف نرم افزار یا بسته خود را نیز ایجاد نموده و در محل نصب آن قرار دهند. هم اکنون می توانید نرم افزار CreateInstall Free را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CreateInstall Free :

– برخورداری از الگوریتم پیشرفته فشرده‌سازی

– امکان ایجاد پکیج‌های نصبی در نهایت سادگی

– عدم نیاز به مهارت خاص و طی فرآیندهای پیچیده

– دارا بودن راهنمای قدم به قدم برای ایجاد پکیج‌های نصبی

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

– امکان ایجاد شرتکات در هر نقسمت از هارد دیسک

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CreateInstall Free.cover1  300x200 - دانلود CreateInstall Free 8.4.9 - ساخت آسان فایل‌های نصبی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR