دانلود set.a.light 3D STUDIO 2.00.15 x64 – نرم افزار شبیه ساز استودیوی عکاسی

دانلود set.a.light 3D STUDIO 2.00.09 x64 - نرم افزار شبیه ساز استودیوی عکاسی

 

دانلود set.a.light 3D STUDIO

| نرم افزار تغییر سطوح دسترسی سرویس‌ها در ویندوز |

 

set.a.light 3D STUDIO 2.00.15 x64 اولین استودیوی شبیه‌سازی شده از آتلیه عکاسی است که فعالان در این زمینه شغلی را قادر می‌سازد تا ایده‌های خود را در محیطی با شرایط نوری مناسب شبیه‌سازی کرده و تصاویر مدنظر خود را بدون آزمون و خطا به ثبت برسانند. همانطور که می‌دانید، تب و تاب عکاسی این روزها داغ‌تر از هر دوران دیگری است. علاقه بسیار زیاد کاربران به عکاسی و ثبت تصاویر هنری را می‌توان به خوبی در فضای مجازی مشاهده کرد و میلیون‌ها تصویری که روزانه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند، گواهی بر محبوبیت روز افزون این حرفه و هنر هستند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، قادر است فضای آتلیه عکاسی را برای شما شبیه‌سازی کند تا بر تمامی جنبه‌های موثر بر ثبت یک تصویر ایده‌آل نظارت داشته باشید.

ثبت یک تصویر ماندگار و ایده‌آل از دیدگاه یک عکاس، نیازمند این است که مشخصه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن در حین ثبت تصویر رعایت شده باشند. به عنوان مثال، پس زمینه، لوکیشن، شرایط نوری، وضعیت رنگ‌ها و … از جمله جزئیاتی هستند که در تصویر نهایی نقش عمده‌ای دارند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عکاسان حرفه‌ای و آتلیه‌ای در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌سازد تا قادر باشید محیط و سناریوی عکس‌برداری خود را با تمامی جنبه‌های تاثیرگذار بر آن، در فضایی مجازی شبیه‌سازی کنید. به بیان دیگر، برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود، هیچ نیازی به آزمون و خطا و ثبت تصاویر پی‌در‌پی نیست؛ چرا که با استفاده از این نرم افزار می‌توانید بهترین شرایط و ایده‌ها را شبیه‌سازی کرده و سپس با ثبت چند تصویر ساده آن را تکمیل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار set.a.light 3D STUDIO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار set.a.light 3D STUDIO :

– عملکرد انقلابی به عنوان دستیار عکاسان حرفه‌ای

– فراهم سازی شرایط ثبت تصاویر خارق‌العاده و هنری با شبیه‌سازی بسیار دقیق

– شبیه‌سازی دقیق فضای آتلیه و تنظیم شرایط نوری ‌آن

– امکان صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها

– دارا بودن ده‌ها مدل از پیش آماده شده

– امکان شبیه‌سازی فلاش دوربین برای تنظیم نور بر روی سوژه‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

set.a.light 3D STUDIO.cover1  300x181 - دانلود set.a.light 3D STUDIO 2.00.15 x64 - نرم افزار شبیه ساز استودیوی عکاسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.54 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR