دانلود WinZip Courier 9.0 – فشرده‌سازی فایل‌های ضمیمه در ایمیل

دانلود WinZip Courier 9.0 - فشرده‌سازی فایل‌های ضمیمه در ایمیل

 

دانلود WinZip Courier

| فشرده‌سازی فایل‌های ضمیمه در ایمیل |

 

WinZip Courier 9.0 نام نرم افزاری است که به طور خاص برای فشرده‌سازی فایل‌ها به هنگام ضمیمه در ایمیل عرضه شده است. همانطور که می‌دانید، قابلیت ضمیمه (Attachment) در سرویس‌های ایمیل، کاربرد گسترده‌ای در ارتباطات دیجیتال ایفا می‌کند. به عنوان مثال، یکی از روش‌های اصلی برای ارسال اسناد دیجیتالی با فرمت پی‌دی‌اف (PDF)، پاورپوینت (PowerPoint) و یا انواع تصاویر گرافیکی در فضای وب، استفاده از سرویس‌های ایمیل و قابلیت ضمیمه کردن فایل در آن‌هاست. این امکان در سرویس‌های مختلف ایمیل دارای محدودیت حجمی است و کاربر در هر آپلود، تنها می‌تواند حجم محدودی را به سمت سرور ارسال کند. این موضوع گاها سبب می‌شود که کاربر در ضمیمه کردن فایل مورد نظر خود ناکام بوده و نتواند دیتای مورد نظر خود را از این طریق ارسال کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، راهکاری ساده و مطمئن را برای محافظت و فشرده‌سازی فایل‌های ضمیمه پیشنهاد می‌کند.

این نرم افزار قادر است همچون یک افزونه حرفه‌ای برای سرویس ایمیل شما ایفای نقش کند. بدین صورت که شما می‌توانید به هنگام انتخاب فایل‌ها، به طور مستقیم آن‌ها را فشرده‌سازی کرده و حجم آن‌ها را کاهش دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید فایل زیپ شده را برای ارسال از طریق ایمیل، رمزگذاری کنید تا با امنیت بسیار بالا به مقصد برسد. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا به سادگی حجم ضمیمه‌ها در سرویس ایمیل مورد نظر خود را کاهش داده و سپس اقدام به ارسال آنان نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار WinZip Courier را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinZip Courier :

– سازگاری با مجموعه آفیس و ارسال مستقیم فایل‌های ضمیمه از محیط ورد، اکسل، پاورپوینت و …

– قابلیت فشرده‌سازی سریع و مستقیم فایل‌ها حجم کاهش حجم آنان

– توانایی رمزگذاری بر روی فایل‌های ضمیمه

– امکان آپلود فایل‌های حجیم بر روی فضاهای ابری

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinZip Courier.cover1  300x157 - دانلود WinZip Courier 9.0 - فشرده‌سازی فایل‌های ضمیمه در ایمیل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR