دانلود Footej Camera 2.3.4 Build 186 Premium – دوربین حرفه ای برای اندروید

دانلود Footej Camera 2.3.4 Build 186 Premium - دوربین حرفه ای برای اندروید

 

دانلود Footej Camera برای اندروید

| دوربین حرفه ای برای اندروید |

 

Footej Camera 2.3.4 Build 186 Premium نام یک نرم افزار جایگزین و قدرتمند برای دوربین دستگاه‌های اندروید است. اپلیکیشن فوتج کمرا (Footej Camera)، شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از یک راهکار جدید و هوشمندانه، تصاویر و فیلم‌هایی با کیفیت خارق‌العاده را با دوربین دستگاه خود به ثبت برسانید! شاید باور این موضوع در ابتدا کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد؛ ولی شواهد نشان می‌دهد که استفاده از نرم افزارهای جایگزین برای دوربین، در بسیاری از موارد نتیجه فوق‌العاده‌ای را در پی داشته است. بسیاری از کاربران، به نرم افزارها و برنامه‌های سیستمی و پیش‌فرض عادت کرده و تقریبا علاقه‌ای به تعویض آن نشان نمی‌دهند. ولی بحث دوربین، کاملا مجزا از دیگر بخش‌های سیستم‌عامل است؛ چرا که ثبت یک عکس خاص و زیبا با کیفیت عالی، چیزی است که هیچ‌کس از آن بدش نمی‌آید! اگر شما نیز از دوست‌داران عکاسی و ثبت تصاویر خلاقانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود و نصب فوتج کمرا، خودتان را به عنوان یک عکاس واقعی معرفی کنید!

این روزها با توجه به پیشرفت‌های چشم‌گیر در زمینه قابلیت عکاسی در گوشی‌های همراه، علاقه‌مندان به هنر عکاسی روز به روز در حال افزایش است. برای پی بردن به این موضوع، تنها کافی‌ست نگاهی به دنیای مجازی انداخته و با میلیون‌ها عکسی که روزانه در حال انتشارند مواجه شوید. بخش اعظمی از این تصاویر به کمک دوربین‌های مربوط به دستگاه‌های هوشمند به ثبت می‌رسند. این موضوع سبب شده که توسعه‌دهندگان نیز توجه ویژه‌ای به این بخش داشته و برنامه‌های متعددی را برای عکاسی موبایل منتشر کنند. فوتج کمرا، راهکاری است که حداکر توان سخت افزاری دستگاه شما به عنوان یک دوربین عکاسی را به میان آورده و تصاویر را به بهترین شکل ممکن برایتان به ثبت می‌رساند. هم اکنون می توانید نرم افزار Footej Camera برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Footej Camera :

– رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان ثبت تصاویر و فیلم‌ها با کیفیت فوق‌العاده

– ارتقای امکانات پیش‌فرض دوربین گوشی و تبلت‌های اندروید

– دارا بودن اسلایدر و گالری تصویر داخلی

– امکان فیلمبرداری در قالب انیمیشن متحرک گیف (GIF)

– امکان ثبت تصاویر در قالب فرمت خام (RAW)

– امکان نورپردازی مناسب هنگام ثبت سلفی

– دارا بودن امکان ثبت تصویر پانوراما

– امکان فیلمبرداری به صورت تایم‌لپس (Timelapse)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Footej Camera1 75x150 - دانلود Footej Camera 2.3.4 Build 186 Premium - دوربین حرفه ای برای اندروید Footej Camera2 75x150 - دانلود Footej Camera 2.3.4 Build 186 Premium - دوربین حرفه ای برای اندروید Footej Camera3 75x150 - دانلود Footej Camera 2.3.4 Build 186 Premium - دوربین حرفه ای برای اندروید Footej Camera4 75x150 - دانلود Footej Camera 2.3.4 Build 186 Premium - دوربین حرفه ای برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR