دانلود فونت کربلا – قلم فارسی و مذهبی A Karbala

دانلود فونت کربلا - قلم فارسی و خلاقانه A Karbala

 

دانلود فونت کربلا

| قلم فارسی و خلاقانه A Karbala |

 

فونت کربلا نام یکی از قلم‌های محبوب فارسی است که بیشتر مخصوص طراحان گرافیک در زمینه‌های طراحی جلد، بنر، چاپ و … کاربرد دارد. اگر شما نیز از طراحان فعال در حوزه دیجیتال و علی‌الخصوص زمینه‌های مذهبی هستید، فونت بسیار زیبای کربلا می‌تواند نمای جذاب و خلاقانه‌ای را به طرح‌های شما ببخشد. امروزه شمار بسیاری از فونت‌های فارسی را در فضای اینترنت می‌توان یافت. برخلاف گذشته، طراحان برای انتخاب قلم دلخواه و متناسب با طرح مورد نظر خود، آزادگی بیشتری دارند. یکی از اصول اولیه طراحی و تایپوگرافی این است که متناسب با موضوع طراحی، فونتی نزدیک به همان حال و هوا انتخاب شود.

به عنوان مثال اگر شما در حال طراحی یک تیتر و یا لوگوی خاص هستید، ضخامت فونت شما باید به حدی انتخاب شود که حتی از فواصل دور هم خوانایی داشته باشد و انتخاب فونت در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین ترتیب، در صورتی که قصد طراحی یک بنر و یا عبارت مذهبی را دارید، باید فونتی مخصوص به همین کار را برای طرح خود استفاده کنید. قلم فارسی و مذهبی کربلا، به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید طرح مورد نظر خود را با جلوه‌ای خلاقانه و بسیار زیبا به تصویر بکشانید تا تاثیرپذیری خود را در همه حال حفظ کند. هم اکنون می‌توانید فونت کربلا را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: کربلا
طراح: حسن سواری
وزن: Regular

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 150 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR