دانلود نرم افزار لبیک یا حسین 2 (اربعین 97) 3.1 برای اندروید

دانلود نرم افزار لبیک یا حسین 2 (اربعین 97) 3.1 برای اندروید

 

دانلود لبیک یا حسین 2 (اربعین 97) برای اندروید

| نرم افزار لبیک یا حسین 2 ویژه زائرین اربعین حسینی |

 

لبیک یا حسین 2 (اربعین 97) 3.1 نام یک نرم افزار کاملا فارسی جدید برای زائرین اربعین حسینی و رهسپاران به سرزمین کربلا است. به مناسبت سالروز چهلمین روز از واقعه بزرگ کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، نرم افزار مذهبی جدیدی را برای شما زائران حرم حضرت سیدالشهدا در نظر گرفته‌ایم که امکانات بسیاری را در طول سفر زیارتی کربلا به شما ارائه می‌کند. یکی از امکانات این نرم افزار که در پیاده‌روی اربعین نیز کاربرد ویژه‌ای دارد این است که از گم شدن افراد و دور ماندن از کاروان زیارتی جلوگیری می‌کند. به بیان دیگر اگر شما نیز به اتفاق کاروان زیارتی به خصوصی به زیارت و پیاده‌روی اربعین رفته‌اید، این نرم افزار می‌تواند موقعیت شما را بر روی نقشه به دوستان و دیگر همراهان ارسال کند تا از این بابت هیچ نگرانی شامل حال افراد مسن‌تر نباشد.

علاوه بر این، زائران اربعین می‌توانند با استفاده از نقشه رایگان عراق در این نرم افزار، از موقعیت دقیق خود مطلع شده و مسافت باقی مانده تا رسیدن به حرم را تخمین بزنند. در کنار این موضوع، شما همچنین می‌توانید امکان زیارتی موجود در کشور عراق را بر روی نقشه مشاهده کرده و با مسیریابی آنلاین، خود را به این مراکز برسانید. اگر شما هم در زیارت و پیاده‌روی اربعین به یک نرم افزار کامل برای دسترسی به ادعیه و زیارات مذهبی نیاز دارید، نرم افزار لبیک یا حسین 2 می‌تواند تمامی این امکانات را به طور کامل در اختیار شما قرار دهد. اگر شما هم از زائران اربعین امسال هستید، ما را نیز از دعای خیر خود بهره‌مند سازید. هم اکنون می توانید نرم افزار لبیک یا حسین 2 (اربعین 97) برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار لبیک یا حسین 2 (اربعین 97) :

– امکان مشاهده موقعیت مکانی شما برای دوستان بر روی نقشه

– قابلیت مشاهده آنلاین و آفلاین نقشه عراق

– امکان مشاهده اماکن مذهبی کشور عرقا و مسیریابی آنلاین

– دارا بودن مجموعه ادعیه و زیارات مذهبی با مداحی ذاکران مشهور

– دارا بودن لغات و اصطلاحات پرکاربرد عربی به فارسی برای سهولت در مکالمه در طول سفر اربعین

– دارا بودن گالری صوت و تصویر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Labbaik1 85x150 - دانلود نرم افزار لبیک یا حسین 2 (اربعین 97) 3.1 برای اندروید Labbaik2 85x150 - دانلود نرم افزار لبیک یا حسین 2 (اربعین 97) 3.1 برای اندروید Labbaik3 85x150 - دانلود نرم افزار لبیک یا حسین 2 (اربعین 97) 3.1 برای اندروید Labbaik4 85x150 - دانلود نرم افزار لبیک یا حسین 2 (اربعین 97) 3.1 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18.45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR