دانلود زبان یار اربعین (عراقی و عربی) 4.5 – راهنمای زیارت اربعین در کشور عراق برای اندروید

دانلود زبان یار اربعین (عراقی و عربی) 4.5 - راهنمای زیارت اربعین در کشور عراق برای اندروید

 

دانلود زبان یار اربعین (عراقی و عربی) برای اندروید

| راهنمای زیارت اربعین در کشور عراق برای اندروید |

 

زبان یار اربعین (عراقی و عربی) 4.5 نام یک نرم افزار فارسی جدید و کاربردی برای زائرین اربعین است که در این مطلب از سایت یاس دانلود خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم ارائه می‌کنیم. با دلی پر از اندوه و چشمانی اشکبار، فرا رسیدن چهلمین روز شهادت بزرگ مرد صحنه کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان را خدمت همه شیعیان و عموم عزاداران به ویژه بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود تسلیت عرض می‌کنیم. همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی، شمار بسیاری از عزاداران با پای پیاده به کربلا و زیارت حرم آقا امام حسین (ع) مشرف می‌شوند. اگر شما نیز از دسته زائرین اربعین حسینی امسال هستید، اپلیکیشن جدیدی را خدمت‌تان ارائه خواهیم کرد که در طول مسیر راهنمای قدرت تکلم شما به زبان عربی خواهد بود!

پس از پوشش کامل مراسم شب به شب در ایام محرم 97 در وب‌سایت یاس دانلود و استقبال بی‌نظیر شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم، بر آن شدیم تا ضمن فرا رسیدن اربعین حسینی، اپلیکیشن‌های کاربردی را متناسب با نیاز شما زائرین عزیز و محترم در سفر به کربلای معلی معرفی کنیم. زبان یار اربعین (عراقی و عربی) نام یک اپلیکیشن فارسی جدید است که تعداد پانصد کلمه کاربردی در زبان عربی که در طول سفر کاربردی هستند را به شما آموزش خواهد داد. این عبارات شامل ترجمه عراقی و عربی فصیح و تلفظ صوتی مخصوص هستند که در دسته‌بندی‌های احوالپرسی، پزشکی و دارویی، آدرس و تاکسی، پیاده‌روی، خرید، هتل و … به کمک شما می‌آیند. امیدواریم ضمن استفاده از این اپلیکیشن در طول پیاده‌روی اربعین، ما را نیز از دعای خیر خود فراموش نکنید. هم اکنون می توانید نرم افزار زبان یار اربعین (عراقی و عربی) برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار زبان یار اربعین (عراقی و عربی) :

– دارا بودن بیش از 500 عبارت مختلف در دسته‌بندی‌های احوالپرسی، پزشکی و دارویی، آدرس و تاکسی، پیاده روی، شارژ-سیم کارت-صرافی، خرید، هتل، جملات تعارفی، محبتی و …

– دارا بودن جستجوگر سه زبانه

– امکان ارسال جمله برای ترجمه

– دارا بودن تلفظ صوتی آسان برای یادگیری عبارات

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Zabanyar.Arbayeen2 150x146 - دانلود زبان یار اربعین (عراقی و عربی) 4.5 - راهنمای زیارت اربعین در کشور عراق برای اندروید Zabanyar.Arbayeen3 150x146 - دانلود زبان یار اربعین (عراقی و عربی) 4.5 - راهنمای زیارت اربعین در کشور عراق برای اندروید Zabanyar.Arbayeen4 150x146 - دانلود زبان یار اربعین (عراقی و عربی) 4.5 - راهنمای زیارت اربعین در کشور عراق برای اندروید Zabanyar.Arbayeen1 150x146 - دانلود زبان یار اربعین (عراقی و عربی) 4.5 - راهنمای زیارت اربعین در کشور عراق برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18.34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR