دانلود بازی Touchgrind BMX 2 1.2.3 – دوچرخه سواری بی ام ایکس 2 برای اندروید

دانلود بازی Touchgrind BMX 2 1.2.3 - دوچرخه سواری بی ام ایکس 2 برای اندروید

 

دانلود بازی Touchgrind BMX 2 برای اندروید

| بازی دوچرخه سواری بی ام ایکس 2 برای اندروید |

 

Touchgrind BMX 2 1.2.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی Illusion Labs است. اگر شما نیز از دوست‌داران واقعی ورزش دوچرخه‌سواری هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه حرکات نمایشی با دوچرخه‌های بی‌ام‌ایکس را از دست ندهید! در این بازی اندرویدی، فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید ضمن انتخاب دوچرخه‌هایی حرفه‌ای و گران‌قیمت، حرکات نمایشی مختلفی را به اجرا درآورده و از این طریق امتیاز خود را ارتقا دهید. دوچرخه‌سواری بی‌ام‌ایکس از رشته‌های ورزشی و محبوب دوچرخه‌سواری است که در یک مسیر بسته و با مسافتی محدود برگذار می‌شود و هریک از شرکت‌کنندگان در آن به اجرای حرکات نمایشی می‌پردازند.

اولین نسخه از این بازی که در سال 2011 عرضه شد، توانست به لیست سه بازی برتر در مارکت آیتونز و همچنین محبوبیتی مثال‌زدنی در گوگل پلی دست پیدا کند. اکنون با گذشت 7 سال از زمان عرضه Touchgrind BMX، نسخه کاملا جدیدی از این بازی توسط توسعه‌دهندگان عرضه شده که امکانات و ویژگی‌های تازه‌ای را برایتان به ارمغان می‌آورد. دوچرخه‌سواری بی ام ایکس 2، این بار با سرعت بیشتر، هیجان و جسارت بیشتری شما را به مسیر مسابقات دعوت می‌کند. کیفیت گرافیکی فوق‌العاده، صداپردازی بسیار عالی، محیط‌های زیبا از مکان‌های خیره کننده در سراسر جهان و … از جمله خصوصیاتی هستند که در این بازی بیش از همه به چشم می‌خورند. هم اکنون می توانید بازی Touchgrind BMX 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Touchgrind BMX 2 :

– امکان کنترل دوچرخه‌ها با دو انگشت

– امکان خریداری دوچرخه‌های جدید و تغییر مشخصه‌های ظاهری آن‌ها

– دارا بودن ده‌ها آیتم مختلاف برای آنلاک کردن

– امکان تجربه چالش آنلاین با دیگر پلیرها

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده و صداپردازی بسیار عالی

– دارا بودن بخش آموزش و تمرینی برای یادگیری مهارت‌ها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Touchgrind BMX 21 84x150 - دانلود بازی Touchgrind BMX 2 1.2.3 - دوچرخه سواری بی ام ایکس 2 برای اندروید Touchgrind BMX 22 84x150 - دانلود بازی Touchgrind BMX 2 1.2.3 - دوچرخه سواری بی ام ایکس 2 برای اندروید Touchgrind BMX 23 84x150 - دانلود بازی Touchgrind BMX 2 1.2.3 - دوچرخه سواری بی ام ایکس 2 برای اندروید Touchgrind BMX 24 84x150 - دانلود بازی Touchgrind BMX 2 1.2.3 - دوچرخه سواری بی ام ایکس 2 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR