دانلود بازی The Colonists v1.5.3 برای PC

دانلود بازی The Colonists برای PC

 

دانلود بازی The Colonists برای کامپیوتر

| بازی مهاجرین |

| نسخه GOG |

 

نسخه جدید The Colonists v1.5.3-GOG اضافه شد…

The Colonists v1.5.3 بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Codebyfire ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. هدایت و کنترل گروهی از ربات‌ها را به دست بگیرید که ضمن کشف یک سیاره جدید، به عنوان اولین مهاجرین به آن‌جا اعزام شده‌اند. وظیفه شما این است که این سیاره را به محیطی مناسب برای زندگی تبدیل کنید؛ البته این ماموریت چندان هم ساده نیست؛ زیرا که چالش‌ها و محدودیت‌های بسیاری در پیش روی شما قرار خواهند گرفت که با اتخاذ تصمیماتی مناسب و به موقع می‌توانید از پس آن‌ها بر بیایید.

محوریت داستانی این بازی، شما را به ساخت و ساز مناطق مختلف این سیاره سوق می‌دهد. ربات‌ها در این بازی، گروهی از موجودات دارای هوش مصنوعی هستند که از سیاره زمین به فضا فرار کرده‌اند. آنان مدت‌ها برای کشف یک سیاره جدید برای سکونت، در کهکشان به جستجو پرداخته و در نهایت موفق به کشف یکی از بهترین نامزدها هستند. شما می‌توانید با ساخت جاده، قایق، سیستم‌های حمل و نقل ریلی و … قرن‌ها پیشرفت را در طول مدت زمانی کوتاه پدید آورید.هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Colonists را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Colonists1 300x169 - دانلود بازی The Colonists v1.5.3 برای PC The Colonists2 300x169 - دانلود بازی The Colonists v1.5.3 برای PC

 

The Colonists3 300x169 - دانلود بازی The Colonists v1.5.3 برای PC The Colonists4 300x169 - دانلود بازی The Colonists v1.5.3 برای PC

 

تریلر بازی The Colonists :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2
Processor: Multicore with SSE2 Instruction Set Support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1GB DX9 (Shader Model 3.0)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 322 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR